Selasa, 18 Oktober 2016

BANGANG BIN BODOH





BANGANG BIN

BODOH BINTI

BEBAL A/L NGOK

EMBECILES FOU

IDIOT DRY TURD

IBNUCHA MURTA

LONDIR MAKKAU


Saman DoJ: Speaker salah faham maksud ‘sub judice’, kata peguam

 | October 18, 2016
Syahredzan berkata, apa yang dibincangkan di Malaysia berhubung saman DoJ tiada pengaruh ke atas AS.






PETALING JAYA: Yang Dipertua Dewan Rakyat, Tuan Haji Pandikar Amin Mulia terus dikritik atas keputusan menghalang perbahasan mengenai samn Jabatan Kehakiman (DoJ) Amerika Syarikat bagi menyita aset didakwa dibeli menggunakan dana 1MDB.
Peguam, Syahredzan Johan berkata, Pandikar secara dasarnya salah faham fungsi “sub judice” berhubung tindakan merampas aset DoJ di AS.
“Macam mana apa yang dicakap dan dibincangkan di sini (Malaysia) mempunyai pengaruh di sana (AS),” tulisnya di Twitter sebagai respons terhadap keputusan Pandikar, semalam.
Beliau berkata, saman dan isu 1MDB perlu dibincangkan di Dewan Rakyat kerana ia adalah isu negara memandangkan dana awam sudah disalah gunakan.
Malah di Malaysia, katanya, isu “sub judice” tidak relevan kerana mahkamah di negara ini tidak lagi mempunyai perbicaraan juri dalam kes jenayah.
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
KAH
ASAL  MANO?


--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

BODOH BOLEH KAYA JUTA JUTA

Tak apa

Yang penting BILYON BILYON ada saham wokay

Tanpa Nama berkata...

woi janganlah bangang sangat...speaker tau apa dia cakap...dia putar belit...kah kah yang engkau bongsai.mana kah kah kah...semua tau siapa rasuah semua tau apa habuan dapat melindung rasuah
...semua tak hairan...selagi kepala rasuah jadi Moi semua beres...amar maakruf nahi mungkar...kah kah

Tanpa Nama berkata...

biar dilhat bangang asalkan bulan2 duit gaji masyuk, duit2 part time masuk..kriteria maha hebat adalah bodoh dan bangang..apa nak kisah org kritik, org kutuk..nabi pun takda phd, takda sijil tapi bole jadi ahli syurga gak..lihat ulama, senyap2 dpt duit dlm akaun..ni la dinamakan islam itu selamat dunia akhirat..