Jumaat, 7 Oktober 2016

BERDUA MAKIN SUSUT







MAKIN RAMAI

BERSATU

MAKIN SUSUT

BERDUA


YDP Perkasa Selangor lepaskan jawatan, sertai PPBM

 | October 6, 2016
Yakin PPBM mampu memberinya kepuasan demi membela nasib bangsa dan negara.
PETALING JAYA: Yang Dipertua Perkasa Selangor, Abu Bakar Yahya memutuskan melepaskan jawatannya berkuat kuasa hari ini bagi menyertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM).
Katanya, keputusan itu dibuat atas kesedaran sendiri yang tidak mahu terikat dengan mana-mana pihak dan mahu membela nasib masa depan bangsa serta negara melalui PPBM.
“Ada kalanya pangkat dan jawatan bukanlah perkara penting kepada kita untuk terus menjadi seorang pembela kepada nasib masa depan agama, bangsa dan negara.
“Mungkin dengan tindakan ini boleh menimbulkan pelbagai persepsi terhadap diri saya dan rakan-rakan yang lain, tetapi itu bukan halangan kepada kita untuk terus membantu dan menjadi seorang pejuang,” katanya kepada FMT.

TOK HENG

APA STORI

SAJE TANYA

MANA TAHU

KAH KAH KAH




----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Najib no worry, Abdooh dan hady ada kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

UMNO patut tukar nama ke PARTI BERDUA...Najib dan rosmah....yang lain2 tu....MACAI AJE....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

Ada kalanya pangkat dan jawatan bukanlah perkara penting kepada kita untuk terus menjadi seorang pembela kepada nasib masa depan agama, bangsa dan negara - ayat seorang melayu mengaku islam bertuhankan Allah swt tetapi berprinsipkan ketuanan melayu, yang di sebalik ayat ini aku rasa amat mirip maksudnya ialah, kadang2 pangkat dan jawatan itu juga penting kepada saya dan yang sama waktu, tapi yang paling amat sangat terlalu terpenting tahap numero uno kepada kita (kami) ialah wang, lots and lots, millions, of wang. Jadi paham sajelah, perkasa ke, perkida ke, perkosa ke, semua tu ngo, banyak mana sangat la duit mereka, nak suruh ahli bagi kita (kami) duit banyak2 atas nama yuran itu yuran ini pun tak boleh sebab ahli2 ni pun semua jenis takde duit, orang tua dah pencen, budak2 pendapatan rendah, mat rempit, mat fit, macam2 la, sampaikan kadang2 kita (kami) pulak yang kena keluar duit sendiri bantu sikit2 mana ahli yang tegar tu bila dalam kesempitan! Tapi kalau masuk parti politik, depa banyak duit, tengok saje umno, najib dapat derma sampai billion! Bagi shahrir dan lain2 kat johor dan juga tempat2 lain sampai juta2! Dalam perkasa saya kan ydp, jawatan tertinggi peringkat negeri, dan bukan negeri ceruk macam perlis okey, selangor tu! Jadi besar la peluang saya diberi jawatan besar dalam parti, lebih2 lagi parti baru nak berkembang, belum ramai compete untuk bermacam jawatan kanan. Kanan peringkat negeri pun dah sangat besaaaar karung saya nanti hahah! Jadi pada rakan2 lain tu, saya syorkan ikut jejak bijak saya heheh, jangan ketinggalan, nanti menyesal!