.

Jumaat, 7 Oktober 2016

TEKNIK BARU UNTUK JADI KURUS







PENEMUAN BARU

rosmah mansor 
betina gemok pendek
telah mengejutkan dunia
dengan penemuan teknik 
kurus badan segera

penemuan rosmah ini
telah dicadangkan
kepada UNESCO
untuk dijadikan contoh ikutan

juga sekali lagi rosmah mansor
akan dicadangakan untuk mendapat
anugerahiah  
LA GROSSE LAID VISAGE*
ini adalah hadiah tertinggi UNESCO

teknik untuk dilihat kurus
ialah berjalan seiring dengan
lelaki yang lebih gemok




 DILIHAT SLIM


* sila rujuk kamus french/english
untuk memahami nama hadiah ini
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 INI GAMBAR ORI

ROSMAH DILIHAT

GEMOK HOTOK




------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jijik sangat lah gambar gambar ini

Boleh rosak kan mata hingga RABUN DEKAT

Kalau dah RABUN DEKAT macam mana nak sumbat bebende dekat

Jijik lah

Ini pencemaran UNESCO dan Bangsa Bangsa BAHALOL

Tanpa Nama berkata...

Kurus bukan tak reti nak makan tapi muntah setiap kali nak makan hahahaha

Tanpa Nama berkata...

biasanya melayu kata gemuk pendek macam babi..tapi babi tak makan rasuah..babi dikisahkan sebagai pemakan najis ketika bah besar nabi nuh..babi dihukum haram disisi islam, namun ada manusia melayu islam meniaga babi senyap2..hasil jualan babi dizakatkan utk meyucikan keharaman itu.tok ketua2 kampung diberi ganjaran wang kerana lori pengangkutan babi melalui kampungnya.walaupun bersubahat secara tak langsung dlm perniagaan babi, duit2 terkumpul akhirnya berjaya dibawa menunaikan haji dan umrah dimekah.dibumi suci tiada balak bencana yg berlaku.balak hanya terjadi di kelantan negara serambi mekah tetapi tidak dibumi mekah.adakah tuhan buta dgn zakatan hasil babi atau tuhan tak kisah semuanya kerana tuhan sudah tiada kuasa..yg maha berkuasa skrang adalah manusia kaya ciptaan tuhan.sejarah mekah dihuni penduduk zalim lagi sanggup membunuh.mana yg suci?yg suci adalah manusia kaya penzalim dan sanggup menyimpan nafsu berahi dlm serban dan jubah versi arab..

Tanpa Nama berkata...

Diberitakan rosmah ni seorang bijak bergeliga. Mahathir pun pernah kata rosmah lah tukang buat keputusan dalam banyak isu yang sepatutnya perdana menteri malaysia yang buat. Tapi trick untuk menampilkan tubuh badan cun pada pandangan umum ciptaan rosmah (discovered circa 2016) ini terdapat kekurangan maka bukanlah terbaik atau bergeliga. Trick ni memang boleh buatkan penampilan tubuh yang slim pada persepsi umum sebab sebelahnya seorang yang relatively jauh lebih gedempol. Tapi trick ni TIDAK menampilkan tubuh yang cun secara keseluruhan kerana pada masa sama dia dilihat pendek akibat orang sebelahnya ketara lebih tinggi. Jika rosmah benar bergeliga, dia sudah tukarkan orang sangat gedempol tapi tinggi tu dengan seorang sangat gedempol dan lebih rendah. Apa nak buat, dah nasib badan...