Rabu, 26 Oktober 2016

GEROMBOLAN MAKIN RABAK







GEROMBOLAN

MAKIN RABAK

KU LI  MASIH

MAIN TEATER


‘Waktu menegur tamat, kini waktu keluar Umno’
 | October 26, 2016
Bekas ketua cawangan Umno berkata parti Melayu itu tidak boleh diselamatkan lagi seperti yang diharapkan Tengku Razaleigh.





PETALING JAYA: Sudah terlewat untuk ahli Umno mendisiplinkan pemimpin parti yang dilihat menyimpang daripada perjuangan parti itu, kata seorang bekas ketua cawangan Umno.
Naib Presiden Gerakan Ketua Cawangan Umno Malaysia (GKCM), Rushdan Mohamed mengulas kenyataan Tengku Razaleigh Hamzah semalam yang menggesa ahli Umno bertegas mengingatkan pemimpin parti kembali menggerakkan negara mengikut visi pengasas negara.
“Masa menegur sudah berlalu, sudah terlambat. Sekarang waktu untuk ahli meninggalkan Umno,” katanya ketika dihubungi FMT.
Beliau berkata kritikan yang disuarakan sejumlah pemimpin akar umbi kepada pimpinan tertinggi, terutama  Najib , sebelum ini dibalas dengan tindakan disiplin.

YA AMPOOON

BILA KU LI

NAK MENCECAH

IBU DULI 

SAJE TANYA

RAMAI KANFUSE


-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau PM 22 tahun yang nasihatkan kepimpinan tertinggi UMNO tidak endahkan setakat seorang buruh Kuli nak bagi lekcar tak payahlah. TT selalu keluarkan statement Ya ampoon yang petik parti UMNO parti rasuah tapi masih bergayut lagi dengan UMNO jadi maknanya seorang kuli pun amalkan rasuah.Ya ampoon meninggalkan parti UMNO tidak jadi murtadlah!!Tanpa UMNO Melayu tidak akan mati tapi tanpa Melayu UMNO mati.Sekejap nak lepas tu tak nak habis apalu nak..