.

Ahad, 9 Oktober 2016

LAGI LAGI KES TIPU






 WAJiB KETAWA
 
BILA BACA
 
BERITA INI


Ingat tak dulu waktu sekolah cikgu cakap internet ni ibarat "dunia di hujung jari" saja. Ha inilah dia.
Lepas satu-satu terbongkar

 
 'Gordon University Tak Wujud!' - Lelaki Ini Bongkar Satu Persatu Info Ph.D Azizan Osman

 
------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ingat tak dulu aku cakap Tuhan Maha Adil, Dia jadikan orang jahat piang ni kurang bijak, sebab kalau Dia kurniakan kebijaksanaan pada orang jahat piang, habis hancur musnah bumi ni tak sampai setahun dengan takde lagi orang2 baik tinggal. Tahun 90an dulu ada sorang malaun kerja kerani je kat bank tapi mampu pulak beli ferrari. Ni ada pulak lahanat mengaku mentor elmu. Elmu? Apa tu? Pokok elm aku tau la

Tanpa Nama berkata...


dah dua dah budak gemuk buat hal..

sapa gemuk, tok tt gemuk tak..

gua gemuk la skang nie, tp gua tak buat hal...

esok gua nak pose la, bagi kurus sikit...

Tanpa Nama berkata...

Melayu nih kena pergi BER GURU DI PEKAN baru boleh ber jaya

Kalau tak pergi SULAWESI nun

Tapi Melayu malas bodoh

Biasa lah