.

Sabtu, 8 Oktober 2016

LAWAK PETANG SABTU







WAJiB KETAWA
 
BILA BACA
 
BERITA INI

| October 8, 2016
Ahmad Fadhli Shaari
Ahmad Fadhli berkata, DAP dahulu menyokong agenda hudud diperjuangkan PAS, tetapi kini ia berubah dan membantah pindaan Akta 355... More ››
PETALING JAYA: Selepas Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz dan Nasrudin Hassan Tantawi menyerang DAP, seorang lagi pemimpin PAS hari ini menganggap parti itu tidak perlu lagi bekerjasama dengan DAP.
 
Ketua Penerangan Pemuda PAS, Ahmad Fadhli Shaari menyokong gesaan Nasrudin untuk tidak bekerjasama dengan DAP dan mana-mana parti bersama DAP yang menggambarkan hasrat akar umbi parti Islam itu, khususnya selepas Muktamar Tahunan 2015.
 
Beliau turut mempelawa rakyat Malaysia, termasuk kaum Cina untuk bersama menolak DAP yang tidak berprinsip.
 
KAH KAH KAH KAH KKAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
SAJE KETAWA






-------------

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa cina dapat kalau tolak DAP? Adakah kaum cina bukan lagi di chop sebagai kafir harbi kalau sokong pas? Kena sunat tak? Saja tanya.

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah mohon mamat nie ceramah kat Bandar Sibu Sarawak, nak tgok masa dia kutuk Dap, org sibu sokong atau tidak hahahaha

Tanpa Nama berkata...

pasal apa perlu cina sokong pas , bukan hang pa ni sudah kahwin dgn umno parti orang melayu dan confiden pulak . sudahlah jangan dok merapu . Cuma nak tanya orang cina boleh perintah Malaysia ke ???? Otak kelas 3 tak tengok perlembagaan ke ?

Tanpa Nama berkata...

ELOKLAH,wakil dap yg pergi sama tontowi tu,siarkan receipt Hotel tontowi semasa di German dulu.Baiknya orang Dap masih lagi nak jaga setiakawan dgn pemimpin2 pas ni.Yg serbannya berlilit dikepala.Tapi di bawah perutnya meronta2.di malaysia dimesjid hebat cakap agama.tapi di german yg bawah perutnya kena layan juga.

Tanpa Nama berkata...

Ini kata kata ORANG PINTER

Kata kata macam UNTA SUKA MAIN PASIR

Biasa lah

Kan Budak PAS tuh

Mana ada otak pun

Nilai EKONOMI pun tak ada

Tanpa Nama berkata...


bior kan aje.. mari kita tengok jauh mana dia orang nak becakap...

makin hari makin mengarut lebai-lebai nie...

jgn mulut sendiri jadi bala sudah...




nasihat nie: klu tak boley nak tahan becakap, mulut tu lain kali lilit sekali dengan kain...





Tanpa Nama berkata...

Terlebih minum air pantat ni...jadi biul hilang akal merepek meraban.....lu minta orang China jangan sokong DAP macam lu minta lebai PAS jangan ngongkek setiap malam jumaat la ngok...sama macam lu larang Tontowi jangan tonton filem Jerman atau lu cakap pada Nik Doremon jangan tebang balak....tak kan dia orang tu ikut nasihat kau NGOKKK!