Selasa, 1 November 2016

ADA KONSPIRASI






KONSPIRASI JATUHKAN NAJIB
korang tahu tak nape subsidi minyak sawit ditarik??cuba korang cari cerita pasal negara kafir perancis menaikkan cukai sawit dari malaysia..korang tau tak syarikat ioi telah ditamatkan kontrak kerana ioi melakukan pembakaran terbuka di indon dan menjadi jerebu dimalaysia..

korang tau tak, indon memang buat dek hal jerebu sb syarikat malaysia yg buat hal..korang cuba cari syarikat mana yg mendanai pembunuhan warga west papua utk tanam sawit..korang jgn pelik kalo warga eropa mmg tak guna minyak sawit utk masak, tak cya tanya chef2 di europe..diorg guna minyak dara zaitun dan bukan minyak janda rosmah..

sawit digunakan dlm makanan2 proses spt susu, gula2 dan dan..disbkan negara kafir luar negara menaikkan cukai samada sb ekonomi jatuh atau sb mrk mahu kenakan najib rosmah maka kerajaan malaysi terpaksa menyah subsidikan harga minyak..korang jgn gundah gulana akan hal minyak ni, korang tonton cj wow shop dan beli kuali2 yg bole masak tanpa minyak..yakin la, suatu hari nanti subsidi minyak on SILA TANAM UBI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/31/16





-----------

4 ulasan:

Awanama berkata...

Bila kau kata diorg tak guna minyak janda rosmah, aku yakin percaya. Siapa la nak, kecuali pm je yang guna minyak janda rosmah tu bila buat roti najib. Orang lain memang tak guna ini barang. Tapi ketuanan melayu kan ramai lagi gadis idaman, tak pecaye tanya bung. Jadi takkan diaorang guna minyak dara zaitun je, takkan diaorang taknak guna minyak tak berapa dara zizi ke, siti ke, malah minyak dara tak dara azalina pun ada untuk diaorang kapir harbi yang takde kesah dengan purtan dan seangkatan. Bolehlah ekspot naikkan ekonomi malaysia boleh.

Awanama berkata...

Apa apa pun , RAKYAT TAK PERLU BELA BEWAK

Yang penting berapa ramai sangat suka makan KARI KEPALA BEWAK

Kalau banyak yang memudharat kan , tak payah lah LAHAP HASIL BEWAK

ALLAH BAGI REZEKI LUAS

FIKIR KAN SEKSA KUBOR SEMPIT TUH !!!!!!

Awanama berkata...

minyak sawit tak guna kat area europe sbb masa musim sejuk, minyak sawit beku. tu diorg pakai minyak lain.

Awanama berkata...

yang peliknya majority rakyat malaysia masih "tolol" dan tetap pangkah BN!