.

Rabu, 23 November 2016

BARU BELAJAR MELANCAP







BARU BELAJAR MELANCAP
"ketika khairy jamaluddin baru belajar melancap hishamuddin rais telah turun ke jalan raya" paling win sekali. on APA KAMU DAPAT BERSIH5
Anonymous
at 5:10 PM

MELAHAP PROJEK
KJ .. den tahu, bilo montuo kau jadi PM, kau dapek momacam .. melahap projek dongan boralasan nak tolong melayu, sambil tu olok-olok memukoi bontot cina. Pompuan tak ndak den corito .. aku tahu Maya Karin penanda aras selera kau .. tapi Maya Karin lobih minat kontol German drp mamak Rombau. 

Sekarang kau tanyo pulak, kalau kito ikut Bersih 5 kito dapek apo?. Kok borgarit sikit nak memacam, cilakolah jadi montori. Kau sendiri dah jawab kito dapek apo. Kito tak harap untuk melahap projek atau menjilat Maya Karin. Boto tu kau kato, kito soronok bordemo, apo tak eeay dapek tengok amoi pakai seluar katok, minaci hitam mengancam, nona melayu diputihkan dongan Q-Putih .. mulut borsorak, kontol menogak. 

Aku syok tengok Izzah, makin cun .. marina tak datang .. teresa Kok ado dan dah makin paham gelagat orang melayu. Tulah dio borsih proses evolusi masarakat akan datang. on APA KAMU DAPAT BERSIH5
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 11/22/16

BELUM BERANCOK LAGI
Bro TT ...khairy jamaludin lahir tahun 1976 bermakna sebelum mak dan bapak khairy jamaludin berancok utk mendapatkan dia lu dah pun turun ke jalanraya. Tahun waktu demonstarasi baling tu silap² mak bapak dia baru nak kawen dan masih beromen ringan² di hutan tugu negara kahkahkah on APA KAMU DAPAT BERSIH5
batutepi jalan
at 4:55 PM

HADIAH NOBEL
Khairi mungkin tak terduga atau tak terfikir yang jika akhirnya gerakan Bersih dapat menumbangkan rejim bobrok yang sekian lama 6 dekad telah membantutkan masa depan demokrasi Malaya/Malaysia, tidak mustahil yg Bersih baik Pengerusinya, atau timnya akan dihargai badan Hadiah Nobel. 

Malaysia pada kulitnya nampak berjaya namun pada hakikatnya dipasung dengan pelbagai akta yang menekan, menzalimi dan menindas sebarang aktiviti untuk rakyatna merasa merdeka atau bebas khususnya dari segi politik. Jadi ' Apa Kamu dapat Bersih ', ya.... membebaskan negara drp bobrok2 yang menindas rakyat Malaysia kini. on APA KAMU DAPAT BERSIH5
UNCLE RAMLI
on 11/22/16

SENAK PUNDI KENCING
Kalu wa mahkluk bernama KJ ni mmg wa dh bedal pain killer 100 biji bila baca ni..senak pundi kencing woooo..bebal pnya khairi jamaludin!! on APA KAMU DAPAT BERSIH5
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 8:27 PM





--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua nya mantap !!!!!!

Budak Bahalol lupa diri , Bapak MENTUA kasi makan sampai lah nih....

Apa punya jantan tak ada KONTOL

Bahalol

Lupa pulak , BEWAK tak ada KONTOL kan...

Tanpa Nama berkata...

jangan fikir kj pernah fikir sebelum dia ckp..ayat2 dari umno ni skripnya serupa dan mudah dijangka..cakap tak serupa bikin..ckp kluk klak..sb tu kalo ketua tertinggi lebai dapat duit dari umno, maka automatik ketua juga akan jd kluk klak saka turun temurun umno..beza lebai dan kj ialah ketua lebai kluk klak atas arahan sultan, kj kluk klak atas arahan kertas berkepala agung, atau berlogo mao...