.

Rabu, 23 November 2016

KATAK JADI KANGROO


 




LU INGAT

SENANG KE

NAK CARI

MAKAN?


NOTA

ibrahim ali bukan lagi katak
dia dah jadi kangroo
gua dapat info dari datuk arman



Tun M malu Ibrahim Ali anggap DAP jahat

Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM)  Dr Mahathir Mohamad menyelar sikap  Ibrahim Ali yang enggan menjalin kerjasama dengan Pakatan Harapan dan PPBM dalam menghadapi pilihan raya akan datang.
Dr Mahathir berkata, Ibrahim selaku Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) itu tidak harus berpura-pura berjuang untuk orang Melayu sedangkan beliau sanggup menyokong seorang pemimpin negara yang mencuri wang rakyat.
"Dia bekerja untuk  Najib dia berusaha untuk Najib menang... dia berpura-pura berjuang untuk orang Melayu tetapi dia sanggup sokong orang yang curi duit itulah kerja Ibrahim Ali.
"Ibrahim perlu sedar... jika takda publisiti untuk dia mungkin satu hari dia akan jadi PM jika kita tolong dia naik jadi PM lah," ujarnya  berseloroh dalam sidang media yang diadakan di Putrajaya petang ini.
KAH KAH KAH

KALAU TOK HENG

JADI PM opps....

LOKMAN ADAM

JADI TIMBALAN

BARU CUN

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH





----------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cash is king bro...cakap berbuih mulut sudah tarak guna...asal ada luit dalam tabung... semua boleh...semua halal...kah kah kah...katak atau kangaroo semuanya binatang yang tunggu dedak... cuma yang penting dedak berkualiti atau jumlah banyak kah kah kah...habis kena jual segala baru melayu akan sedar...selagi itu demi poket aku..aku kaya sudah bro....kah kah kah

panglimo potaseh berkata...

Cayo lah sampai kiamat pon Tokheng Si Katak ni tak borani bokawan dongan Cino yang kapir laknat .. kok bokawan jugak mampuih Tokheng kono masak tigo raso .. Cino cukup goma makan katak. Lobih sodap daripado babi katonyo. Bayangkan katak sobosa Tokheng dapek dimasak oleh Cino untuk buek lauk .. manyak selap ooo .. Tokheng punya lancau boleh dibuek pakasam, bagi Theresa "Kok" makan .. gwa gulau je pon.

Tanpa Nama berkata...

DUNYA Dan DEDAK bagai Abang dan Adik

KATAK dan BEWAK tuh memang azali nya satu kampong satu desa satu sekolah satu loghat satu jenis dan satu otak.... Otak Bahalol

Ambo pung pening doh

SUP KATAK pung boleh makan bila dapat SIJIL

Apa kata ALAMAK ?????

Mau KARUNG ngga ??????

Tanpa Nama berkata...

bro tt..ckap betul2..betul ke info dari arman?kalo tok heng bukan kata, nape lu letak kata spesis pacman tu..pac "arman" ke katak tok heng ke dua2 tertongeng cari kapal baru...