.

Sabtu, 12 November 2016

BERTARUNG DENGAN BRUCE LEE




BERTARUNG DENGAN BRUCE LEE
kalo macam ni la persatuan silat, agak2 ketika british datang dulu, ketika portugis dtg, ketika jepun dtg dulu apakah mereka yg dikatakan pendekar atau pejuang2 melayu hanya pandai belajar silat kemudian melarikan diri..??

penat2 dan susah2 kata mahaguru meor bertarung dgn bruce lee, kini beribu bruce lee datang dari china ke tanah melayu tapi korang lari pulak..korang ni pendekar kah atau pandikutty kahkahkah..cukup2 la cuma ada pandikar sebagai penjaga gol pasukan najib..pesaka ini didanai oleh kementerian belia dan sukan..program2 silat akan diclaim di kbs, maka sb itu gua kata jamal baju merah akan jadi menteri kbs atau paling cikai pun timbalan menteri kbs..

disbkan pada tika dan saat ini menteri kbs adalah khairy, maka isu soros itu juga gua rasa dari kj gak..kenapa gua kata mcm tu??sb idea soros dtg selepas jamal makan bersuap dgn kj.tak mungkin jawa jamal ini tahu cerita soros.baju merah juga menggunakan kaedah persilatan utk menakutkan dan mengugut bersih..kalo projek on APA SUDAH TERJADI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/11/16





-------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tak baik hina pendekar negara

Pendekar KONTOL lah memaju kan bangsa lahap DEDAK sampai nak lari ke LAUT jadi LANUN

Nasib baik ada LAUT

Kalau laut tak ada , lari masok dalam TANAH lah gaya nya

PENDEKAR KONTOL tuh sudah hasil juta juta anak buah melahap DEDAK sampai hidup macam NAJIS aka TAIK aka SHIT !!!!!

Teringat TUN....

Nasib baik TUN bersama kita lagi...