.

Sabtu, 12 November 2016

BOLEH PERCAYA KE?





DR GEMOK JUAL UBAT KURUS
bro tt..jgn cepat salah faham..bagi gua, kenyataan doktor tu benar dan tuntas..yg kurus dan slim adalah kantung anda..kalo kantung ada berisi dgn wang yg banyak, maka berat utk anda membawanya kesana kemari..kalo kantung anda kurus, maka anda tak perlu makan banyak kerana kantung anda kurus, fulus kureng..

ini saranan doktor yg paling tepat.bukan senang nak dpt doktor dgn kajian yg tepat dan berisiko ini..contohi tauladan..najib bersuami gemuk dan pendek, maka rakyat wajib mencontohinya..akhirnya baru2 ini, ziana zain pun mula mengeluh dgn kenaikan harga barang..taktau la barang mana yg naik..

kabarnya isteri nabi khadijah pun mati lapar, jadi utk apa makan byk2..ikut sunnah, hidup berkat, duit rm90juta pun allah bank in direct dlm bank..tuntas dan mumtaz... on LAGI BERITA PELIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/11/16
DR RUSHMINI MARIS ISMAIL



NOTA
KALAU ZIANA
YANG JUAL UBAT
SLIM MELIM
NAJIB PUN
PERCAYA


-----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...macam nak suruh rosmah mansor alias suami najib pakai purdah

Tanpa Nama berkata...

Tu la TT, kalo ko beriman dgn Allah, pasti setiap pagi, ko bangun, angkat bantal saja. Gerenti ada USD10,000 setiap pagi.

Tu la nko, asyik main2 dgn agama.$atu sen pun Allah x bagi. Kahkahkah.. lanchow la sumer ni.

Tanpa Nama berkata...

Betul betul macam Kakak Adik

Bela BON BON MGIK jugak ke ????

Mana TANDOK nya ????

Eh , tak kan tanya pun tak boleh ?????