.

Selasa, 15 November 2016

MANA ADA DENDAM









PELIK?

PELIK APA?

INI AMALAN

UNITED FRONT

NAK PELIK APA 
 


‘Tun M sokong reformasi sebab dikuasai dendam
 
KUANTAN - Pengerusi Bersatu, Dr Mahathir Mohamad dikuasai dendam sehingga menjilat ludah sendiri apabila menyokong reformasi, demikian menurut Ketua Penerangan Umno Annuar Musa.
 
Beliau berkata, tindakan bekas perdana menteri itu hanya untuk mendapatkan sokongan PKR dan DAP bagi menjatuhkan Najib.


MANA ADA

DENDAM

RADIO BANGSAR

PUN MADEY

SOKONG









-----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuh budak jaga PPRT yang MAGIK jugak dulu kan

Macam CICAK jaga BEWAK

Boleh pakai ke ????

Peggi dah.....

usop ali berkata...

penyamun jadi pengerusi....lingkop negara dibuatnya....sebab tu mat bugis suka manuasia bermasaalah macam beliau...senang ditarik idung nya...macam lembu dicucok idung....kah kah kah...sama jer

Tanpa Nama berkata...

da turun dari presiden fa sebab dedak tak cukup kot..sebab qu hitam muahh da tarik diri jadi sponsor jadi dedak tak cukup lepaskan la jawatan..pastu wat keterangan ni pulak sebab nak mintak dedak kat chief thief lak..mao de dak mao de dak..