.

Selasa, 15 November 2016

APA JADI DENGAN TONGKOL

 
 
 
 KENA PENUMBOK
 
yg pakai baju kuning tu adalah vest polis..takda baju kuning bersih kat situ..ni macam trik ops lalang..ini macam bencikan mak badak tapi memancut kat altantuya..
 
gua tak rasa jamal ditumbuk secara sengaja, gua rasa polis ter tumbuk secara sengaja..macam tu la rupanya kalo samseng sungai besar bergadoh..ada yg cuba nak syiekh, ada yg macam terasuk kuda kepang..
 
jadi tak mustahil la, pengikut2 ini menganggap rm50 tu lebih besar dari tetek big mama..agak2nya guru silat di sungai besar, di sabak ada rasa malu tak? agak2 perguruan hakikat, tarikat atau ilmu2 haq yg lain di sabak atau disungai besar ada rasa kemaluan besar tak??teknik amukan, teknik menurun ni tak kan mampu melawan kuasa china jet li atau shaolin apatah lagi kuasa china yg besar..t
 
ak malu kah warga dunia melihat aksi samseng melayu jawa yg hanya berani berckp besar tp berdarah dihidung..tak malukah kpd warga filipina yg menjuarai MMA -multi martial art asia dikalung tali pinggang..sedangkan melayu kejawaan melayu kebugisan on HEBAT SOSOK INI
Anonymous
on 11/14/16
 
 



-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

...maluuuu sesangat...udah le jamal belukang..org lain pun hebat gak tp simpan je...tp kalu jamal belukang berhajat sgt takut x sempat nak mengucap lak..

Tanpa Nama berkata...

TONGKOL SELAT MELAKA kualiti PARIAH

Tuh sebab murah

Tak ada sapa nak pun

Bahalol

TILAPIA lagi bagus