.

Rabu, 16 November 2016

MENCARI MAT KETEREH






TEMPAT SESAK
Ketereh nih dekat mana ???? Bunyi nya ajja macam tak cukup makan saja Sesak sangat ke tempat nya ???? Kalau tempat sesak atau sengkek , karung pisang pun di syukuri.... Karung tuh REJEKI , kata nya on SIAPA SEBENARNYA MAT KETEREH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/16/16

JANGAN MAIN MAIN
Orang tua jangan di buat main2 dengan bahasa busuK tariK busur sama itu a.bodoh, b.porn...kah kah kah kah on SIAPA SEBENARNYA MAT KETEREH
Nazrio Dond DoLLa
on 11/16/16

HIDUNG KENA HEMPUK
adakah mat ketereh itu akan jerit2 dgn suara yang kemek kemek basah alah perempuan....pulis pukul saya...!!!... 3x .....dan,,saya nak keluar ...!!!....3x...kalau hidung dia kena hempuk.....kakakakakakaka on SIAPA SEBENARNYA MAT KETEREH
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 11/16/16


SIAPA DIA 

MAT KETEREH
ada seorang anak muda
di ketereh telah berkata
bahawa hadi ini
seorang yang bijak
seorang yang  pandai
banyak ilmu pengetahun
rajin membaca
tidak bebal
tidak bodoh
apa dia cakap dia kota
cakap boleh dipakai
mesyuarat tak pernah tak datang
parlimen tak pernah tak datang
tak pernah mungkir janji
kalau cakap nak saman
pasti dia akan saman
tak pandai kelentong
cakap tak kluk klik
cakap tak kasar
penuh budi bahasa
apakah ini satu fitnah
saje tanya 
takut  bersubahat
menyebar fitnah

SIAPA KAH

BUDAK ITU

--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

Aku dah google, kat youtube pun ada. Mat ketereh atau mat tere tu mamat yg takde gigi kat depan tu ke?? Mcm budak terencat akal jer. Kalau org yg akalnya kurang dan puji puji sembah hadi tak mengapa bro, dimaafkan. Org terencat akal ni ahli syurga oooo.