Isnin, 28 November 2016

SURUHAN JAYA MENIPU UNDI







PANDANGAN

TEPAT BETUL

BENAR SAHEH

TAPI....


Usaha Umno perdaya Pas untuk dapat undi Melayu hancur, dakwa Khalid Samad

Perancangan Umno untuk mendapat sokongan penuh pengundi Melayu dengan cara memperdayakan Pas selepas Cina tidak bersama mereka lagi hancur berkecai, dakwa Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad.
 "Selepas Cina tak sokong BN lagi, Umno cuba mendapatkan undi Melayu sepenuhnya dengan memperdayakan Pas agar menyokong mereka menggunakan RUU Akta 355.
"Tetapi ia hancur berderai apabila Pas berpecah dua, dengan lahirnya Amanah dan Umno juga pecah dua dengan lahirnya Bersatu.

...TAPI DALAM

PRU14 BUKAN

SAPA MEMBERI

UNDI

TAPI SIAPA

KIRA UNDI





------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bukan sapa undi tapi sapa kira undi...pak sham betui betui cakap... ini real politik dunia ketiga...sapa aparchik yang pegang kuasa...selagi kuasa ada semua akan tunduk hormat...bukan kuasa tapi DUIT kah kah kah...kalau pun 70% pengundi sokong tapi masih jua yang menang kita sudah tau...kah kah kah... tak hairan satu hari nanti...piem bangla...munke semua dari nepal myanmar china pakistan uzbekistan kah kah kah...melayu jaga pintu kereta je...kah kah kah

Nazrio berkata...

Pakar poLitiK berkata 39% AhLi umnQ sedang dan akan Lonpat patikut tun mader mamat....manakaLa pas hanya berjaya mnoLong umnQ sebanyaK 2-3% onLy . tak banyaK ahLi umnQ yg minat ponggong umnQ OK I paa mm juta kita semua cuti umum