.

Sabtu, 21 Januari 2017

MAMAT KOPIAH AMAT BANGGA






BANGGA KERANA BODOH
Bukan mamat kopiah terpampang dalam gambar tu je bangga dengan kebodohan yang tak disedarinya, ketua editor harakah tu pun tumpang bangga sama, kau tengok la bebetul, 

bukan saja ayat mamat ni ditempel kat mukasurat paling depan dan paling atas dan paling utama, bukan saja perkataan king maker tu dikuningkan bagi menonjol istimewa beza dari perkataan lain, 

malah saiz font perkataan king maker tu pun dibesarkan dari perkataan lain memang betul2 nak bagi gah la tu kahkahkahkah!!!! Patutlah ada yang kata jualan harakah dah merudum macam utusan meloya kahkahkahkah on MAK KOPIAH BERBANGGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/20/17




------------

4 ulasan:

HALIMI MN berkata...

Tuan memang pakar ilmu tanda. Syabas mesej diterima.

Tanpa Nama berkata...

Yakah???
Yalah!!!
Kahkahkah!
Harakahkahkah!

Tanpa Nama berkata...

PAS kan dah bahalol

Tak ada sapa nak layan dah

Bungkus lah nanti tuh

Tanpa Nama berkata...

korang jgn hina2 mamat kopiah tu..mamat kopiah tu mumtaz dlm bab hafalan...tidak perlu fikir, hanya hafalan..hafalan pun bole cari makan deee...satu ceramah rm500, kalo seminggu dpt 5kali ceramah, kalo sebulan ada 4 minggu, tak kayo mamat kopiah..wajah kena bersih, jambang mesti nampak macam taliban..insyallah masyukkk..bole entota di 4 ekor unta bro...lu org yg pakai akal sgt, pakai ijtihad sangat dpt apa??nak makan pun miss soru kan...kita tunggu king jadi kong....nabi takda duit simpanan rm90juta..bila king nak saman sarawak report..ana kanfiusss...