.

Sabtu, 25 Februari 2017

KOREA UTARA ADA BOM NUKLEAR








KOREA UTARA

ADA 

BOM NUKLEAR
MALAYSIA

ADA

RANI KULUP



----------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah...Raynee coolope nie lut nuklear ke....Agak-agak kt Korea utara ada tak balai polis nak terima repot raynee kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tt aku cuma ada satu soalan. Tapi masalahnya aku tak tau sape patut aku soal. Jadi aku jual soalan ni kat kau je la. Inilah bunyi apa yang kau beli:
Bila, bila, bila lagi najib dan sekutu akan bertindak hantar pesilat bangsa rani kulop pergi ajar korea utara lempang semua orang kat sana satu persatu hinggalah jong-ul??? Resah dah tunggu ni!

Tanpa Nama berkata...

KULOP terbang lagi POWER

KULOP kecut semua tak boleh PANCUT

KIOK lah macam tuh