.

Ahad, 26 Februari 2017

MAAFKAN GEROMBOAN JAHAT






F.B


Pas sedia maafkan UMNO, semasa presiden UMNO terlibat dengan skandal 1MDB, 2.6 bilion, cukai tinggi GST, penyelewengan, Malaysia naik di tahap tertinggi rasuah.



Alif D Drus kalau TGNA ada ni, ramai dah kene ludah atas muka ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ
LikeReply72 hrs
Hemoby Sen ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ parahhh
LikeReply2 hrs
Rosli Muda Pas dh kene dedak
LikeReply22 hrs
Shufiyan Shukur Oh! Umno bersalah?
LikeReply2 hrs
Khir Iskandar Shah betul ke..2,6 tu..kalo bukan xpasai2 dpt dosa kering.
LikeReply2 hrs
---------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dulu, pm tak elok, bn tak elok, umno tak elok.
Kemudian setahun lepas (feb2016), Saya anti Umno….tetapi tidak (anti) orang Umno, orang Umno tidak, orang Umno kita (Pas) hendak berbaik. Ada pun parti Umno sudah banyak (buat) kesilapan. (Jadi saya tak anti pm tak anti najib, saya anti umno).
Kini, kami bekerjasama dengan umno, kami tak anti umno. Kami bekerjasama dengan pm dengan najib, kami bukan anti najib, kami jadi penasehat pada najib (ataupun sebenarnya najib yang menasehat kami, contohnya tukar jenama yang kami laungkan, sebelum ni kami laungkan hudud, selepas najib nasehatkan kami laungkan ruu355, supaya kaburkan sikit fokus awam dari hudud yang ramai tak setuju).
Selamanya, bikin semua orang keliru! (Dan menyampah serta mengutuk orang yang sepatutnya dilihat sebagai ilmuwan islam!)

Tanpa Nama berkata...

dah lahap dedak juta juta

ulamak pun jadi alamak

dunia mesti di kejar

agama boleh jual yang penting masyookkkkkkk

tuh lah alamak pas pis pus - pusing.

tukartiub layan pondan berkata...

kalau pas tak layan umno leh menang pru ke pakatan harapan-mahathir bro?

kah kah kah...saja tanya...kah kah kah..

oit jawab lah...kah kah kah...

dah tempah frame ke..nak frame gambar ko selfie dengan mamak...

bukan sembarangan mamak..mamak eeeeeeeeeeeee kah kah kah..

kalau rasa ada telur...ada batang....kasi tunjuk la komen hensem wa...

kah kah kah....jangan marah...saja troll...saja tanya... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tt dan ada tak siapa lain terimagine kemungkinan senario ni:
Jip: Alaa, mu sabor je, dok lame lagi ge14 doh. Ado le bahagiang mung!
Adi: Heh heh heh..
Jip: Eh mu dok pecaye aku? Mu kejesamo dengang aku ge14, boleh buat kerajaang perpaduang. Buat sikik demi sikik la, mulo dengang ganu mung la!
Adi: Oh, hahah!
Jip: Eh saya tak tipu! Tengok, istana tak suka mb saya. Mat said, sibuk kacau daung. Jadi kalau kejesamo, takdok orang boleh kacau kita!
Adi: Oooo..
Jip: Haa, nampak dok? Gitu nanti, paling kurang mung boleh le timbalang, atau mb2, paham?
Adi: Ooo heheh syukran syukran!

Pomen Smart berkata...

Takpe, umno tu melayu, dap cina, cina jahat, walau hantar kereta kat bengkel cina. yg dipecat dari pas kemudian menubuhkan amanah tu pengkhianat. Pasal bawa lari kerusi, last2 baik ulamak baik totok semua pening, tu belum isu kabinet dlm selangor. Kat luar tak boleh join, kat selangor boleh pasal amanah rakyat. Kt tempat lain kira pas tak pegang amanah rakyat la. Jahat sungguh pas,

Tanpa Nama berkata...

Walaun pas nak cuba lagak cool.....kahkahkahkah