.

Jumaat, 17 Februari 2017

NIAGA MAKIN RANCAK






F.BOOK



VALLET DOA????
DOA PUN BOLIH DIBISNESKAN ZAMAN SEKARANG NIH..







































-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro..gua teringat suatu kisah..bomoh vvip datok ibrahim mat zin juga mengunakan kaedah yg sama..sesapa yg berubat dgn dia kena bayar mahal.ini adalah kerana datok ini mengupahkan student2 tahfiz dari pasir salak utk biat solat hajat..bagini jalan pengiraannya sekiranya mahu cepat sembuh atau sesuatu hajat itu menjadi kenyataan..tajuknya solat hajat selama 30hari 30mlm.upah satu student tahfiz lebih kurang rm30 atau rm50..katala rm30.jumalah student 30org maknanya 30org darab rm30=rm900 utk satu malam.kamudian didarab dgn 30hari (rm900 x 30hari)=rm27000.. rm27k adalah jumlah yg perlu dibayar kpd datok bomoh utk pulih atau utk sesuatu hajat itu bejaya terlaksana..biasanya org2 kaya guna servis datok bomoh ni utk dptkan tanah2, dptkan projek2 besar dan org2 kaya ini juga adalah haji2 hajah2..tak yah ckp la kalo haji berhajat nak kawin lagi atau hajah berhajat utk kuat kemutan..semuanya bole diatur dgn fuluspussykom...disbkan yg buat ini bernama datok bomoh yg tidak islamik, maka sang islamik mula berfikir utk teknik yg sama tp pada nama sang ustaz sang haji sang hajjah sang ustazah sang doktor in islam dan dan dan lagi..kalo lu org tak caya, lu org tanya tahfiz2 area pasir salak atau korang bole tanya sendri datok ibrahim mat zin..sb tu la melayu2 islam dari pasir salak ni berani menyalak di parlimen serang khalid samad.org pasir salak masih kata cina komunis ke atau dah lupa china komunis dah mendarat di negara bangsa johor.oh ya..jgn ingat tokey2 tahfiz itu miskin dan hina macam nabi..tokey2 dan tuan punya tahfiz itu org2 kaya..dan kapitalis itu tiada agama..bush jual islam dan dpt afgan, iraq..islam ada mekah madinah tp nak masuk amerika..