Rabu, 8 Februari 2017

SAJE NAK TANYA








PARTI PAS

TAHUKAH

PEKARA INI

SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU KALAU

RAMAI AHLI

NAK PESAN

TIKET

MEGADETH Bakal Gegarkan MALAYSIA Di Bulan Mei

Dianggotai empat figura terhebat yang telah mempopularkan genre muzik thrash metal, Megadeth akhirnya mengadakan konsert pertama mereka di Malaysia!
Dianjurkan oleh IME Malaysia, Megadeth Live In Malaysia akan menggegarkan Stadium Negara pada Khamis Mei 4 jam 8 malam.

Ditubuhkan pada tahun 1983, Megadeth memperkenalkan genre terbabit menerusi album pertama mereka yang diiktiraf sebagai Album Thrash Metal Terhebat Sepanjang Zaman.


NIK ABDUH

TONTONWI

TAHU KE 

KONSERT INI?




-------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Orang dari GERMAN ke ????

tengok macam kat GERMAN dulu dulu ke !???

Kena bayar ke ????

Tak boleh mintak orang lain bayar ke ????

Syok lah macam nih.....

Unknown berkata...

feveret band gua ni. di ketuai unclw dave mustaine yang dulunya ditendang keluar dari metallica lalu beliau menubuhkah megadeth. megadeth ni bagi gua lagi brutal dari metallica. si uncle dave ni pon agak political jugak la. cuba dengar lagu peace sell. uncle tt payung la satu tiket.

Tanpa Nama berkata...

Last aku beli album derang, countdown to extinction. Melotop lotop megadeth dulu, masa tu nik abuduh belum bersunat dia pachuceng pun keluar angin jer, belum ada air dan tontowi masa tu baru dok hafal ayat-ayat lazim, budak2 nerd mcm derang mana reti layan megadeth, paling kuat pun layan lagu si gagalis ella n the boys.

Tanpa Nama berkata...

Pemuda pas digesa buat demo gergasi protes kedatangan megadeth. Kerana kugiran logam sampah ini menganjurkan kelucahan dan budaya tidak senonoh di kalangan anak muda negara. Walaupun hanya 1kali dalam 100tahun, dan hanya 1 pertunjukan sahaja tanpa siri ulangan, dan cuma terhad dalam 1 stadium tertutup sahaja, di mana bilangan penonton cuma sekitar 20-80ribu sahaja serta mungkin hanya kalangan peringkat umur 20-50tahun sahaja, TETAPI kesan dari budaya tidak senonoh dan kelucahan yang dipertontonkan oleh megadeth dan seumpama, adalah lebih merebak, lebih meluas, lebih merosak dan lebih membuas kepada anak2 muda, berbanding FILEM TRIAD HONG KONG yang mengunjurkan rasa glamor dan coolness sebagai ahli/taiko kongsi gelap, atau berbanding SIRI KARTUN SIN CHAN yang mengunjurkan sikap gatal miang terhadap wanita muda dan sikap ketidakhormatan terhadap ibubapa, di mana kedua2 filem dan siri ini ditayangkan setiap minggu selama 30tahun atau lebihkurang 52x30=1560 pertunjukan yang dipertonton pada seluruh negara dari perlis hinggalah ke sabah, dan pada seluruh peringkat umur darilah anak2 kecil serta belasan tahun yang mudah terkesan (impressionable). Oh, kalau ikutkan mufti, mungkin kartun sin chan yang miang juga bukan haram, tetapi kartun doraemon tetap tidak halal kerana haiwan peliharaan tidak boleh ada kuasa magik.