.

Jumaat, 24 Mac 2017

LEBAI LEBAI REMBAT DUIT







F.BOOK




Nik Abduh, Tantawi Velfire & Khairudin At-Takiri Q7 terima RM 2 JUTA daripada UMNO semasa PRN Sarawak.
Kenapa rembat dan makan sendiri??? Bukankah kononnya nak ambil untuk bantu parti?
Apakah ini LEGASI TGNA? Jelas, Iman memang tak dapat diwarisi dari seorang ayah.
Akhirnya RM2 JUTA simpan dalam kopiah.




Abdullah Yusoff Lebai yg lupa diri.. kedudukan dan pangkat yg orang bina untuknya. Ini geng lebai hadia wang.
LikeReply17 hrs
Makngah Angah Pergghh untung la hg Encik Kenangan Arash Haiqal... ada yg papa kedana ni... keh3
LikeReply5 hrs
Mohd Shukor Mustamuddin Lebai Durhaka...
LikeReply123 mins
SPRM pun dah tak berani nak siasat lebai skng ni,,,faham2 jelah atas arahan sapa,mmg makin hanat la perangai lebai lepas ni,,
-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalo ini benar, maka sial sungguh la anak arwah ni aziz dan rakan2 pengajiannya..macam ne la arwah nik aziz didik anak? kalo didikan nik aziz bole jdkan anaknya macam tu, agak2nya macam ne dgn mursidul yg lain seperti harun jin dan hashim jasin??ilmu quran dan hadis mana la yg diajar sampai jadi mcm tu...