.

Selasa, 4 April 2017

MAK CIK FELDA KENA GADAI






F.BOOK


Bila rakyat cerdik cuba bantah penyenaraian saham FGVH, rakyat dimaki hamunnya di khayalak ramai..
AKHIRNYA, saham FGVH terus jatuh melingkup..
Dah berapa lama makcik pokcik Felda tak dapat dividen mahupun bonus2 saham FGV itu ??!!.. Jgn lupa undi BN lagi yer.




Franky Sam tang bab ni geng parti lebai diam mcm tunggul.
nampak sangat geng parti lebai x reti ekonomi.
LikeReply2416 hrs
Mohd Ariff Kami anak2 Felda dan generasi 2 dan 3 felda dah X sabar tunggu PRU je ,kami pun tahu MNA yg betul dan yg X betul .Kami mahu kan yg betul2 tolong rakyat BKN nya kaki rasuah dan cari kekayaan untuk keluarga dan kroni..Kami nk pemimpin yg bersih ,telus dan intergriti .
LikeReply4416 hrs
LikeReply115 hrs

Franky Sam tang bab ni geng parti lebai diam mcm tunggul.
nampak sangat geng parti lebai x reti ekonomi.
LikeReply2416 hrs
Mohd Ariff Kami anak2 Felda dan generasi 2 dan 3 felda dah X sabar tunggu PRU je ,kami pun tahu MNA yg betul dan yg X betul .Kami mahu kan yg betul2 tolong rakyat BKN nya kaki rasuah dan cari kekayaan untuk keluarga dan kroni..Kami nk pemimpin yg bersih ,telus dan intergriti .
LikeReply4416 hrs
Shidi Shidiamin RM203juta kalau diagihkan kepada 10 universiti tempatan dapat RM20.3juta geran tambahan untuk hal kebajikan dan biasiswa pelajar....takkan hangus macam tu jer,tanpa siasatan audit kerugian!
LikeReply1916 hrs
Zainalabidin Din Dah kena tipu terang2 cam ni....kalau org felda masih nak sokong bnharamjadah nak buat cam mana lagi...org banggang memang susah nak di ajar...aku pun anak felda juga tapi tak lah se banggang yg undi bn tu.puuuiiiiii...
LikeReply1816 hrs



-----------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang Orang BODOH kan tuh

Padan muka

Dah tau BEWAK tuh perosak di kebun masih nak bela BEWAK

Bahalol