Selasa, 4 April 2017

WAHAI BANI MELAYU - SEDARLAH








WAHAI BANI 

MELAYU 

SEDARLAH

NAJIB

SEDANG

DIKEPONG

FBI SEDANG

CARI NAJIB

UNTUK SELAMAT

NAJIB JUAL

NEGARA PADA

CHINA MERAH

'Najib sebenarnya jual negara'

04 April 2017
Amat malang bagi perdana menteri apabila sanggup memburukkan negeri dalam Persekutuan semata-mata kerana politik peribadi sedangkan di masa yang sama beliau bertindak 'menjual negara' dengan melaksanakan projek berkos tinggi bertujuan membayar hutang 1MDB yang dipenuhi skandal penyelewengan, kata Penasihat Strategik Ketua Menteri Pulau Pinang,  Saifuddin Nasution Ismail.
"Kerajaan Umno-BN merancang projek East Cost Railway Line (ECRL) dengan kos RM55 bilion untuk tujuan membayar hutang 1MDB seperti didakwa oleh Sarawak Report. Projek ini dibiayai sepenuhnya melalui pinjaman kepada bank pembangunan China. Jika projek ini gagal membiayai kos, sudah tentu Kerajaan Persekutuan yang akan datang terpaksa menanggung kos," katanya.
Beliau juga berkata, tindakan Najib menyembunyikan status sebenar tanah projek pembangunan Forest City menunjukkan Najib sebenarnya yang cuba menjual negara.
"Beliau memberi jaminan bahawa tanah projek tersebut adalah 'leasehold' dan mempunyai had tempoh pajakan. Tetapi realitinya, kenyataan ini disangkal oleh Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir apabila beliau sendiri melawat kawasan projek berkenaan dan melihat papan tanda yang memaparkan status 'freehold' atau pegangan bebas! Adakah Najib cuba sembunyikan hakikat bahawa sebahagian tanah di Johor akan dikuasai oleh pelabur asing buat selama-lamanya?" soalnya.
LAGI LAMA

NAJIB ROSMAH

BERKUASA

LAGI ROSAK

NEGARA INI

SATU DEMI 1

HARTA NEGARA

DIGADAI PADA

CHINA MERAH






------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

GADAI terus

Melayu bodoh , LOBAI pun jadi Mat Pau

Apa lagi boleh harap

Gadai saja lah

Tanah habis , Melayu tinggal SEPILOK saja lah