.

Ahad, 9 April 2017

RAMAI YB TIDOOO






Tangguh sidang awal sebab kami tak tidur semalaman, kata Pandikar



SETUJU

SOKONG



----------------

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kenyang LAHAP DEDAK

Biasa lah

Bukan bebende baru pun

Tengok muka semua pun sama

Seposen

Mana ada ikir nak kerja betul

Ada MASYOOOOKKKKKK tuh yang penting

Tanpa Nama berkata...

Laaaa..tak tido semalaman? Patut la pun..hangpa tak baek la kutuk pendekar pendek tu pandikar pandir pundek..tak patut tau..kasiyan sama diaorang..dah miss tido dengan bini no.2, 3, atau 4..hisss..tak pecaye tanye bung..atau tanye direct kat ezzet..mesti diorang kasiyan punye..takkan tak tau, mp tu ramai yang bini ada 2, 3, atau 4..tak bini pun, gundek pundek, yang jauh lebih sodap dari bini no.1 macam auntie rose tu!

Tanpa Nama berkata...

Bukankh mlm tu mlm jumaat....Nk tunaikan sunnah mlm jumaat tu

Tanpa Nama berkata...

Bagus jugak speaker tangguhkan utk bahas ruu355. Kalau tidak PH takde modal masa berkempen. Sekarang ni mmg dah nampak yg hadi tu cuma baghal tunggangan umno saja.

Persepsi ni sangat baik utk dibuat modal berkempen. Ditambah lagi dgn nama yg bakal rafizi dedahkan nanti, perghhh!! Mmg tak sabar nak tunggu mengundi, kasi benam terus hadi dlm laut biar dimakan obor2.

Tanpa Nama berkata...

kucing tengah mengawan!

terlalu BISING!!!!

tak dapat TIDO