.

Rabu, 26 April 2017

SPR TERUS MENIPU






WA CAKAP

LU MASiH TAK

CAYA KE?





f.b




APA itu SPR?
SPR - Suruhanjaya Pilihan Raya, atau..
SPR - Suruhanjaya Penipu Rakyat ?
Selagi SPR tidak 'dibersihkan' sepenuhnya, selagi itu BN akan terus kekal menang setiap PRU..!!


Frederick Kickka Dh terlambat dh ke belum..org ckp nk jatuhkn umno bkn melalui parti tp spr...tu maklumat yg dpt tahu..yg maklumat xtau myb lg byk
LikeReply23 hrs
Zehariangah Angah Buat lah apa pun atas dunia ini, jangan sampai menyesal di hadapan Allah nanti, banyak tapisan yang akan di tempoh bila mengadap Allah nanti. andaikata kamu merasa kamu boleh merasuah manusia di dunia tidak bagi Allah di akhirat nanti, renung2kan lah.
Sudin Che Hassan yg buat akan jawab dihadapan allah...tidak amanah tunggu balasan allah...
LikeReply419 hrs
Zack Otai Spr Adik bradik sprm.. Smpai bla2 pn bn pasti menang...xbuleh pakai undang2 Malaysia skrg nie xmsuk akal.. Lg tggi blajar lg terselah kebodohan menteri skrg nie..
LikeReply14 hrs
Ealmert Martine pulaukan je pru klu xde pemerhati luar.....buat apa betanding dgn penganjur penipu....!!!!??? buang duit dan tenaga je...
LikeReply121 hrs
Vianz Low Haha tu la Bolehland... Apa saja boleh berlaku... X de alamat penuh pon boleh undi dan yg ade alamat penuh sebaliknya x dpt register sbb ada pembantah yg tanpa sbb... Msia boleh... Bakal menjadi negara ke 3...
Azmiyahaya Azmiyahaya Gasak dan bantai dulu sapa nak kasi. Rsok lain cerita klu buncit perut aku ada kome tanggung.haha
Mansang Kenyalang Bukan saja spr .sprm pun saya kurang yakin dgn ketelusan mereka.melain kan kuasa mereka d bawah yg d pertuan agong.baru saya yakin sepenuhnya
LikeReply17 hrs



-------------------

4 ulasan:

Nazrio Dond DoLLa berkata...

SPR=Suka PundeK - pundeK kan Rakyat

Kamal berkata...

Raja bomoh dah taubat, SPR bila lagi?

Tanpa Nama berkata...

Ni semua pundek.... nanti esok kalau dh berhenti baru masuk pembangkang baru ckp mcm mcm maklumat aje iyalll

Tanpa Nama berkata...

BERSIH?

lu maseh mimpi lagi ke?

suda kena sepak suda kena HARAM (separuh aje)
baju kuning kena HARAM, dll....................
ketua kena tangkap, dll........................



tak cukup lageeeee?
MAO kena liwat oleh geng liwat kat penjara?
MAO kena mata hitam?