.

Rabu, 26 April 2017

SUARA MAT ENTOT DARI SABAH





ini

suara

mat entot

dari 

sabah



FACE BOOK

Sila jangan ketawa... Tak sampai hati nak maki..
Percayalah, hanya pencacai2 & totok Umno saja sanggup jilat percaya..



Abu Hisham Hamid Jika betul perancangan kita antara terbaik didunia sudah pasti ringgit kita makin kukuh kerana mendapat kepercayaan asing dlm hal ekonomi kita...dimana kedudukkan ringgit kita sekarang...??..jng nak perlekeh daya fikir 30 juta rakyat malaysia dng terberang bersiri kamu...!!
LikeReply1414 hrsEdited
Ahmad Fazli "Saya ulang sekali lagi, harga barang akan turun kerana GST" Fuhhhhhh , Satu kenyataan berani.. nak sy ulang lg x?

" fuhhh..Satu kenyataan yang berani . Tapi sukar untuk dipertahankan dato "
...See More
LikeReply611 hrs
Ajin Chestnut Semua terbaik di dunia la Kalo kelua Dari mulut pelawak2 umngok ni. Cuba Kao Cakap terbaik Kat Alam semesta ni mesti orang2 Malaysia undi percaya umngok sampai Mati.
LikeReply10 hrs
Umar Abdul Karim Mar Jangan lupa di penang sama negeri bawah kerajaan ph...kecian rakyat penang...Sekarang ni baik pembangkang dan kerajaan dua kali lima...banyak bohong...pru pilih pemimpin yang selalu turun kawasan anda dan sedia berkhidmat utk anda






-----------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kan BEBUDAK SEPILOK tuh

Kasihan lah mereka

Spesies nak pupus dah.....

DIDI KOTA BELUD berkata...

hehehe..kenapa najib pilih dua ekor menteri dari KB.....yaaaaa....KOTA BELUD...kenapa...kenapa....whyyyyyy......dua dua pulak diletak di bahagian penerangan..why... why why...kenapa....sebab mereka naik kerana DIDI KOTA BELUD....babi punya penumpang glamour...aku penat penat kutuk BN...diurang yg naik...pakemak betul.....hehhehehehhee