.

Selasa, 25 April 2017

TAK ADA NABI DATANG










HAM

DULiL





KASI HANTAM

SEKALI

KASI BUNGKUS

DI KELANTAN



Amaran PAS pada bekas sekutu: Jangan dekati kerusi kami di PRU14

MENJELANG muktamar PAS hujung minggu ini, parti Islam itu memberi amaran kepada bekas rakan sekutunya supaya tidak bertanding di kerusi yang dipegangnya pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.
Timbalan presidennya, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata PAS tidak akan teragak-agak untuk berebut dalam pertandingan pelbagai penjuru menentang Barisan Nasional (BN) dan juga kerusi yang dituntut PKR pada dua PRU lalu.
SOMBONG

ANGKUH

BODOH

BANGANG

KASAR INILAH

PERANGAI ARAB

YANG KINI

ADA DALAM PAS

TAPI TAK DA

NABI DATANG






-------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahaha pas keluarkan amaran supaya PH jgn bertanding di kerusi diorang? Negara ni abah dia punya ka? Ini belum kuasai parlimen dah mula kasi amaran2. Kalau pas perintah malaysia dan hadi jadi perdana menteri mau mampus rakyat malaysia.

Kalau ditakdirkan lawan 3 penjuru nanti dan BN terus menang besar tapi keputusan PRU boleh bagi pengajaran pada parti lebai, contohnya kelantan pun pas akan kalah, aku tetap rela, biar pas tau dan sedar diri sikit. Lantak laa 3 penjuru pun, aku tetap undi PH. Kadang2 pengajaran mmg kena bayar harga yg sangat mahal.

Tanpa Nama berkata...

Nama pun PAS

Orang kampong kata HAMPAS , tuh lah yang tinggal lepas TOK NIK pergi....

Semua nya sibuk nak ke GERMAN saja

Nazrio Dond DoLLa berkata...

PuaK2 ni Masa naK pi beLajar di Timur Tengah duLu usung tabong miLo, usung sejadah MintaK sedekaH...tambah2 Lagi Hari jumaat Lagi banyaK Dia ikLan pahaLa...sudah Besar sudaH hapaK sepotong-dua hadis Quran... makin Besar sorban, makin Besar perut, Leper Dan Lebar puLak punggung nya...banyak bersiLa kuat sex... Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tak paham2 ke? Kalu nak kongsi menteri (baca dedak), jangan kacau tempat kawe. Pegi fight kat bong lain la.