.

Khamis, 4 Mei 2017

BAND MEGADETH ANTI KAPITALIS




ANTI KAPITALIS
Sejak bila pulak Megadeth jadi band setan ni?Pasal cover tengkorak bernama Vic?untuk pengetahuan pak lebai kulup..Megadeth ni band anti kapitalis..tengok tajuk lagu Peace Sells,System Has Failed,The Mechanix dan berpuluh lagu lain.. tak ada satu ayat dalam lirik nak puja setan.
Jangan tunjuk bodoh wahai pak lebai kulup oi..pakai serban tapi pemalas nak buat research.Satu pengajaran untuk sekalian bahawa pak lebai kulup and geng adalah orang yang membenci apa yang mereka tidak faham..Banyak sangat makan dedak tu bebal semacam..kahkahkah.A Tout Le Monde on PEMUDA PAS BANTAH MEGADETH
Publish | Delete | Spam
Ak46
on 5/4/17


-------------

3 ulasan:

Dragonfly berkata...

Kesah silam si lebai malang n sang kelebai. Lets now we say bye bye

Tanpa Nama berkata...

Lebay Lebay kan orang orang BONGGAP tuh

Pandai nys SKODENG ajja bah

Bahasa ENGLAND mana lah tahu

Kalau cakap cakap DHAB pandai lah

Sekarang ada Gaya terima kasih kat Pak Affin lah

Tuh Lebay Lebay kaya doank !!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kalo JANTAN mesti bantah
(mati mati MAO bantah)
kalo BETINA mesti sokong?!?!?!
(lagi CUN lagi kuat sokong)

betul tak?