.

Khamis, 4 Mei 2017

HARGA SAWIT JATUH




HARGA SAWIT JATUH
Harga sawit jatuh Harga getah jatuh Harga duit Jatuh Harga diri makin jatuh Harga makana naik Harga ubat naik Harga baja racun naik Rumput kat kebun naik Jpj berkeliaran Polis perhebat sekatan Saman macam kad jemputan Bawak kereta ketakutan 
Orang tak cukup makan Pokok2 juga kelaparan Tengok 3 bulan depan Kawan2 talipon dalam kesusahan... Bulan depan puasa Tak lama tu Raya Baju baru kuih raya nak kena sedia, Anak2 masuk U nak diambik kira Pekerja swasta pening kepala Tahun ni bonus macam tak ada, Komplen dalam w.app kena penjara Ketua polis main twitter.. on 
INI TEPAT KES JUAL AGAMA
Anonymous
on 5/3/17






---------------------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ada ka ramuan ker respi ker tektik ker ta pon doa mustajab bin makbul sertamerta macam yg mak tanggang doakan kalau ada meh kongsi sama2 doakan bn lingkup lunyai haramjadah dan menunggu dedak sekerat jadi duit sekerat jadi keledai

Tanpa Nama berkata...

setuju sangat ngan komen atas tu, nasi kandaq tak ada org, kedai makan tak ada, tesco, jusco, mydin kureng orang, inflasi sampai kat kpg, dulu beli minyak botol, skrg beli minyak paket, dulu makan beras jati, sekarang makan beras hancus...begitunlah kehidupan rakyat miskin...yang golongan politik, perasuah, penguasa, kaum kerabat masih makan kfc, pizza, mc dogle, hotel, pakai kereta mewah....kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Barang Naik, minyak naik....butuh najib pun naik kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Ada MASYOOOOOKKKKKKKKKKKKKK

Jumpa Pak OLOMUG semua sedara Pak Affin ada lah

Kan sedara tuh.....

Waris pulak...

Tanpa Nama berkata...

FUIYOO!
TERRER!!

ada satu lagi yang TURUN!
wa ingat HUJAN aje yang turun..........

Tanpa Nama berkata...

Tapi marangnya mangsa2 ini yg dok undi BN tiap2 PRU. Yg akan dtg?