.

Selasa, 16 Mei 2017

JUAL MALAYSIA PADA CHINA MERAH



TANYA JEPUN
Nak tanya hal China ..Lu tanya orang Jepun. Di Jepon China langsung tak de tempat .. dalam jamban pun tak de China. Nak tau apasat .. Lu selidik lah sendiri. Itu org Jepon satu bangsa yang ampuh dgn jati dirinya. Kalau Melayu cam kita ni kira cam dah abis lah. 
Dah Pakistan ngan Bangla pun kita senang2 disumbat ngan duit .. tak caya lu tgk lah jln silang tulisan bangla, myanmar merata tempat, myanmar boleh bebas berjalan sambil monogok botol todi .. sekor pegawai DBKL pun tak ambil tindakan. Ya ampoon gwa ingat sampai masanya Rajoo kito bertindak ..jgn dok asah koris jo .. dah tajam dah tu. on 
MELAYU JUAL NEGARA PADA CHINA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/15/17

JUAL SHARE
dedak dah ambil harga tak menepati itu la jadi nya...nanti jaadi la macam pengerang...kena la jual share...baru la cina merah minat....hahahahahahaha...ini la naseb ku on MELAYU JUAL NEGARA PADA CHINA
Publish | Delete | Spam
usop ali
on 5/15/17

ISLEM BELOT?
islem BELOT islem ke melayu BELOT melayu HAKIKAT ke FIKSEN? Siapa yang lucutkan kuasa mutlak RAJA? MELAYU ISLAM ke 'bukan melayu islam'? ISLEM, melayu, boomiputra.......tunggu RANAP aje...................... kail terkena hidung sendiri pon tak tauhu! PADAN MUKA on 
MELAYU JUAL NEGARA PADA CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/15/17



-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bahalol