.

Selasa, 16 Mei 2017

ANAK MATI - TAPI BANGLA HIDUP SENANG




NILAI 3 PADA PAKISTAN
Kita dah pun bagi Nilai 3 pada Pakistan, Jalan Silang pada Bangla .. Pakistan & Bangla ni tak payah ada perlembagaan pun masih boleh ambil Jln Silang .. lepas tu kongkek pompuan Melayu .. walau pun terkenal dgn bau badan yang tenggik. on 
TAMBAH SATU LAGI
panglimo potaseh
on 5/15/17

HABIS LELONG
sokong najib atau gulung najib? hidup rakyat atau hidup najib? hidup malaysia atau MATI malaysia? FIKIR BETUL-BETUL! tapi biasalah, melayu no otak, tunggu masuk KUBUR aje.................. p.s. silap2, tanah masuk kubur pon tak jadi, sodah habis LELONG on 
TAMBAH SATU LAGI
Anonymous
on 5/15/17

AJAR SAMDOL
bahlol mana ajar samdol ni Al Quran Tidak Larang Homoseksual – Peguam Anwar. apa bahlol ni senang buat tafisaran apa ilmu yg dia layak keluarkan cakap cam tu. nak jadi loyar buruk kat mahkamah pon macam2 aneka kelululasan diperlukan ni cakap hak allah ni tentu kelebet tt.TT tolong amik pot hal ni lu kan pande.Hidup pon dngan rahmat allah baru tau sikit da macam2 aku memeng benci peel org cari isi perut cam cara ni walaupon aku x sebijak bahlol ni on 
TAMBAH SATU LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/15/17




--------------------

Tiada ulasan: