.

Selasa, 16 Mei 2017

KUMPULAN JUBOW BUAT LAWAK







SEMIOTIK

APA MAKNA

GAMBAR INI?


Sidang media yang diadakan Gagasan Sejahtera 
di ibupejabat Pas hari ini. -
Foto Malaysia Dateline oleh Wan Zahari Wan Salleh.


Isu rasuah dan rakyat fokus utama Gagasan Sejahtera

Timbalan Presiden Pas  Tuan Haji Ibrahim Tuan Man berkata,isu rasuah dan isu rakyat menjadi fokus utama bagi blok politik ketiga Gagasan Sejahtera.
Justeru Gagasan Sejahtera akan menyerahkan memorandum kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dalam memberi pandangan balas berkaitan isu rasuah di negara ini.
"Gagasan Sejahtera telah mengangkat beberapa isu penting pada pandangan kami.
"Isu besar adalah rasuah. Kita mendokong kenyataan SPRM sebelum ini bahawa seluruh rakyat perlu meletakkan isu rasuah sebagai nombor satu musuh negara, sama seperti isu dadah dan sebagainya.

haji nasa

jadi boss

dan kadir

penolong

dua dua

arif hal

rasuah

kah kah

kah kah




---------------

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

konfirm nak kiamat boh... bila babi mula terbang...hancus...bila rasuah jadi topik bincang sembang santai kah kah kah.... nak berak dulu

Tanpa Nama berkata...

Semua muka-muka tak konfiden la TT. Masing2 dgn hayalan masing2...

Tanpa Nama berkata...



Lobai punyo KLENTONG konon2 nak main wayang saikologi supayo walauns2 'koreh' kono tipu

Dah sah2 jd penCURI ado hati nak tunjuk konon2 paling suci sekali kek atas bumi nih

Tup2 boom-BOOM! kono hompap dek RIBUT..tak sorik2 nak menipu keliru jugak lagi

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah kah...tolong saman Sarawakreport, YB Husam, YB Rafizi dulu pastu siasat duit dedak Haji Hardy, Haji Najib Kah kah kah....eh hudud bukan no 1 kan ada 2 je kah kah kah

zaharuddin Ahmad berkata...

"Kumpulan JuBow"....kamu ketinggalan. .....
tak tau dari mana datang...tiba-tiba buat sidang akhbar...
"perangi rasuah"....Ha.ha.a. ...
Satu negara bising pasal rasuah...siap berdemo lagi
'Bersih 1 hingga...Bersih 5'....ramai dah masuk/keluar.lockup
ramai juga sudah mati berjuang....kamu kat mana???? Tuan TT. .tolong beri sedikit pencerahan........
(Dia orang baru bangun tidor. ..sembah air satu baldi. ..)



DIDI KOTA BELUD berkata...

kerjasama SARKOT....SERBAN + KOT....indon panggil Sarung Kontol...play safe sebab takut miskin....kakaka...

Tanpa Nama berkata...

Bila bebudak bahalol ber temu

Yang datang pun jadi bahalol

Melayu semua tuh pun

Hidup pun SENGKEK lahap duit gepau saja

Kasihan tengok nya

Malu kan mak bapak anak cucu


Bebudak SEPILOK lagi pandai masok CNN TV

Tanpa Nama berkata...

Kah3..jubow.? Sebut bebaik tt..mana ada org panggil jubow..geng org yg pakai jubah & bow nii..org panggil PIGS.! Betulll..pigs.!!..alaaa bukan babi laaa..tapi..P.as I.katan G.agasan S.ejahtera..apa daaa..kah3

Tanpa Nama berkata...

Hah? Betul ke tt? Nasha muka kemek tu nombor 1, kadiaq nombor 2? Nasha bos pada kadiaq? Kahkahkahkah hebat hebat! Tak sangka nasha yang cuma timbalang presideng parti tok lebai, boleh jadi lebih tinggi dan bos kepada kadiaq yang bukan setakat pegang jawatan kanan dalam parti umno malah pegang jawatan kanan dalam kabinet malaysia kuikuikui nasib sabut labi!