.

Selasa, 16 Mei 2017

WAKIL TUHAN




SENANG CARI ASNAF
Kalo x bayaq kat Pusat Zakat atau Masjid, mampuih la pak2 lebai nak idup. Bagi la sendiri. Cari asnaf x payah skrg ni. Yg bodoh cari asnaf tu adalah engkau sendiri.. Makcik2 cleaner yg anak ramai masih bersekolah tu.. senang ja nak yrace. Kalo ko jenis super bengong bodoh pemalas, mmg serbanya susah la. on 
SUARA WAKIL TUHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/15/17

LOBAI TEH TARIK
lobai..lebai..lebait...nasib baik tak kena panggil charlie chekedis...pagi pagi subuh taskirah suruh benci orang kapir...oiiii lobai...aku belum sarapan makan nasi..ko dah suap kebencian dijiwa den....pokemonnnnn betul..apo melayu tak vodoh...lobai teh tarik bercakap..takleh tegur pulak tu..dah tu jeling bila lalu tak tengok serbandio...aleeee utuhlah lebai jadian tak cukup makan...puikkkk on 
SUARA HATI PAK LEBAI
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 5/16/17

AHLI PAS TAHU
semua ahli pas asal tau dedak mengaburi mata al hj hadi al dedak al sotong...dulu punya marah pasal tak masyuk bila masyuk jadi kawan....pasal tu orang ada kuasa suka penjenayah...sebab penjenayah boleh huluq...boleh kow tim...orang jahat selalu kena pau, pau senang orang suka kah kah kah on 
AHLI PAS CABUT LARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/16/17




------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Isei mcm baru* dancing ja ni...