.

Selasa, 16 Mei 2017

KUASA FULUS - FULUS POWER






GUA UDAH

BILANG LU

TAK CAYA

AKAN ADA

AYAT DAN

HADIS

Pertahan agenda Islam di Selangor
KOTA BHARU - Pas mempertahankan tindakannya untuk mengekalkan tiga exco dalam pentadbiran kerajaan Selangor.

Naib Presiden Pas, Tuan Haji Mohd Amar Nik Abdullah berkata, buat masa ini tiada keperluan Pas untuk membuat keputusan drastik termasuk mengarahkan exco tersebut meletak jawatan.

Beliau berkata, selain mandat rakyat, antara punca parti itu mempertahankan tindakan itu adalah kerana mahu mempertahankan agenda Islam di negeri itu.


FULUS

POWER





---------------

8 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

sudahlah pas.pantat babi tu terkemut keluar kentut taik cair lagi jujur bau dis...sudahlah....

Tanpa Nama berkata...

Melayu tuh mana ada maruah

Kualiti OTAK SENGKEK

Jaga negeri pun jadi papa miskin

Bodoh betul

apai berkata...

Tahafulus siasi pas akan padam tak lama lagi... Ameen...

Mohong tuang presdeng direhatkn terus dari pentadbirang...

Tanpa Nama berkata...

Bila pas haha nak ambik semula dan lantik hasan ali ke jawatan kanan? Mungkin terus naik jadi mb selangor kot bila pas menang 40 kerusi parlimen dan 5 negeri, termasuk selangor yang pas haha akan menang berpadu-padu dengan umno, seperti yang lama diimpi, diharap dan ditunggu oleh hasan ali huhuhu

Tanpa Nama berkata...

kahkah kah kaha akahaahasjakaahaja ....punya lah lawak.

ini lawak terbaik oleh lebai amar selepas perwakilan dari joho cadangkan hadi jadi penasihat utk dymm agong!! aku mmg suka betul bila sekali sekala puak agama buat lawak... memang lucu.

ini sop parti pas bila terdesak diserang bertubi2:
1. nafikan dlm facebook
2. gunakan fatwa majlis syura
3. berselindung dibelakan agong/sultan
4. tunggang agama dan...

kalau semua alasan tak jalan jugak... jeng jeng jengg.. parti agama akan cakap
KAMI DAPAT WAHYU DARI ALLAH SUPAYA TERUS KEKAL DALAM DUN SELANGOR!!!! KAH KAH KAH KAHHSJAKAJAKAA memang parti ajaran syaitan!!!


Tanpa Nama berkata...

Agenda kot lubang mana...B2B bersepah.

Tanpa Nama berkata...

tukar PENGARAH barooooooooooooooo!

skrip USANG, skrip lama,
dah JELAK!

tengok pukimon lagi bayek!

MAO crita baroooooo!

Tanpa Nama berkata...

Apara isam... Rindu betul kt PAS, hari2 duk sebut. Mcm gila talak pun ada ni.. Heheh meroyan sampai penyokong ko skali