.

Isnin, 8 Mei 2017

PARTI ISLAM DITIBAI LAGI









F.BOOK



Dlm firasat aku yg lobeh nak bergayut pd umno tu Pas.
Umno dah pun berjaya divide n rule pas.
Pas dah berpecah.Apa lagi umno mau ?

Nazri Mohd Aku suka hahaha....
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Janatan Zack Kau PASrah dengan pas aje lah.....belajar agama banyak lagi tahu....kesian pada kau ni.....terpaksa jadi barua...pasrah aje lah...

Kau ckp pd diri kau sendiri jd barua kafir....
...See More
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Nazri Mohd Ok bro....aku nak tidur dah ni.....jangan lupa....PASrah ye...
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Janatan Zack Ok bro....aku nak tidur dah ni.....jangan lupa....PASrah ye...

Nazri Mohd Nak pasrah dgn kafir...nak redho dgn kafir....masyaallah
...See More
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Nazri Mohd Ok...
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Hafis Sazli Walaun kekal bodo 😂😂
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Nazri Mohd Itu syarat wajib.....
LikeShow more reactions
Reply9 hrs
Anas ZA Salam.
Maaf mencelah.
TIGA PERKARA UTK ORG MELAYU ISLAM.
...See More
LikeShow more reactions
Reply
1
5 hrs
Sesungut Besi jika pimpinan tertinggi x matang tiada makna bg pengikut yg matang..
LikeShow more reactions
Reply4 hrs



--------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

PAS kan semua bebudak bahalol

Bukan berita lagi lah

Kasihan kerja kerja Arwah Tok Nik

Itu ajja

Ularmak Dedak berkata...

Parti Agama Sesat tolong berambus dr Selangor dgn kadar segera.