Rabu, 3 Mei 2017

PEMUDA PAS BANTAH MEGADETH







BANTAH

JANGAN TAK

BANTAH

INI PROJEK

KRISTIAN

INI PROJEK 

LIBERALISMA

ANTI ISLAM

ANTI MELAYU

Bantah konsert Megadeth,nafi poster kait ketua pemuda

DEWAN Pemuda PAS Malaysia (DPPM) memandang serius penganjuran konsert Megadeth, sebuah kumpulan rock thrash metal dari Amerika Syarikat pada 5 Mei 2017 di Stadium Negara. Pada tahun 2001, band ini pernah dihalang untuk menganjurkan konsertnya di Kuala Lumpur.

Demi masa depan negara yang lebih gemilang dan keseimbangan pembangunan rakyat yang berkualiti tinggi, DPPM mempersoalkan penganjuran konsert seperti ini. Apakah ia membawa faedah besar untuk rakyat atau hanya membuka ruang kepada rakyat untuk menyaksikan budaya yang tidak sihat di dalam negara ini.


INI KUMPULAN

SETAN BAWA

SESAT AKIDAH

SESAT LAGI

MENYESATKAN



------------------

5 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Budak PAS kene bantah .. buat tunjuk perasaan .. tidor atas jalan .. laki yg ada bini pasang kemah tgh jalan entot dlm kemah. Isu dah takde .. nak di kencing, Najib baru lepas kencing mereka. PAS kena bantah untuk sucikan diri .. ari tu baru lepas kene bala kemah terbang .. jadi jgn buat tuhan marah lagi. Camna tuhan tak marah .. asik cerita halal/haram je. Megadeth ni lagunye bertemakan holy war .. mungkin budak PAS x faham apa maksudnya .. tak apalah janji bantah dan lawang .. wang .. wang ..

Tanpa Nama berkata...

Budaya ulamak2 membodohkan orang ramai adalah lebih sihat pada pandangan walaunta2 PAS. Tgklah tok2 mupeti kita, raja2 dan pemerintah jadi kaya raya hidup mengepow duit rakyat, sumer duduk diam melopong saja. GST pun apa raja2 buat??
Masyukkk.. Sepatutnya ini patut dibanteras lebih awal oleh para walaunta.

Megadeth adalah hiburan melampau yg sia2 adalah lebih berat dari ulamak2 membodohkan orang ramai dgn mengklaim mereka adalah pewaris nabi. Namun ulamak2 berperut boyot juga dikatakan pewaris nabi jugakah? Adakah nabi2 berperut boyot dan lemak melilit di kepala? Lagi sedey, ulam ulamak juga ahlul bait aka raja2 diam membatu bila hidup rakyat semakin tertekan.

Mana yg lebih priority ni duhai walaunta? Ini 5 tahun sekali ja nak beronggeng, sedangkan ulamak2, pemerintah dan raja2 membodohkan org ramai, boleh kata saban hari dan minggu.

Tanpa Nama berkata...

BAGUS PAS HALANG MEGADETH

BANGLA semua kawin janda janda MELAYU dah jadi WABAK

Melayu Melayu gila METAL TRASH sampai di janda janda kan bini bini mereka

Tengok sana tengok sini MELAYU joget joget TRASH METAL siang malam sampai MAT SKODENG kerja Overtime

Apa kata ULARMAMAK

MEGADETH tak sedekah macam Pak Affin ke ????

Tanpa Nama berkata...

MEGADETH ke, "MEGA DAK" ke, "HIPERRRRRRRRRRRR DUCK"?

WAKAKAKAKA

Ak46 berkata...

Sejak bila pulak Megadeth jadi band setan ni?Pasal cover tengkorak bernama Vic?untuk pengetahuan pak lebai kulup..Megadeth ni band anti kapitalis..tengok tajuk lagu Peace Sells,System Has Failed,The Mechanix dan berpuluh lagu lain.. tak ada satu ayat dalam lirik nak puja setan.Jangan tunjuk bodoh wahai pak lebai kulup oi..pakai serban tapi pemalas nak buat research.Satu pengajaran untuk sekalian bahawa pak lebai kulup and geng adalah orang yang membenci apa yang mereka tidak faham..Banyak sangat makan dedak tu bebal semacam..kahkahkah.A Tout Le Monde