.

Jumaat, 16 Jun 2017

DAH ADA YANG MENGAKU





MAT GOPI

Dia memang mengaku. Khalid anak bakar dah mengaku. Tapi dia cuma mengaku memang dia kenal si gopi tu, dan si gopi tu pun memang kenal keluarga dia. Itu je pengakuan dia. Takde la dia menafikan kata dia tak kenal atau tak pernah jumpa gopi, taklah macam najib yang menafikan kenal atau pernah jumpa altantuya, dan sebelum tu najib menafikan kenal atau pernah jumpa shy fool tak cebok 2 hari.


019.60.00.182

 (Korang kalau ada kawan yang korang dapat tau dia tak mandi tak cebok 2 hari korang nak ke mengaku dia kawan korang hikhikhik) Tapi takdela khalid sampai mengaku dia tau kegiatan jenayah gopi ataupun keluarga dia memang terbabit tolong gopi bikin jenayah. Takde. Dan takkan ada. Melayu. Takkan. Bukannya takkan hilang di dunia.


012.22.22.057

Melayu takkan mengaku terbabit jenayah sebab malu diri sendiri dan malu keluarga, kemaluan tu lebih penting daripada bercakap jujur dan ambik tanggungjawab atas kesalahan dia. Kalau yang rasa bersalah, insaf dan nak taubat tu pun bukannya dengan cara mengaku dan redha dihukum, on
 LAGI BERITA FITNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/14/17






-----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

da nak pencen da..nak cuci tangan..pastu ujung taun pergi umrah cuci dosa..pastu balik msia suci bersih macam baby konon2 nya..