.

Khamis, 29 Jun 2017

UCAPAN RAYA TUKARTIUB 2017







UCAPAN

SELAMAT HARI RAYA
DARI PEMEGANG
MOHOR  BOTOL BESAR
RAJA MENDELIAR
PENDELIAR MAHALIAR
TUKAR TIUB



HAMDULIL

Lama cuti tok tt... nie kawe nok tanyo... kate tokbijansempudal ade skandal dengan retis, tak buat suruhanjaya di-raja ke bukak kes lama... hahahahhhahhaaa selamat hari raya... kebabooooom... on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/27/17

TAHUN INI
Tahun ni takkan takde ucapan on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Che' Din
on 6/27/17

MAHU 2017
kami mahukan versi 2017 daripada our beloved godfather TT! on 
UCAPAN HARI RAYA 2013
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/24/17

MEMEY BEST
Ucapan hari raya 2013 nie memey best. Sambil tengok dlm jamban terus hilang rasa sembelit. Clip nie kalu hang jual kat big mama, konfirm big mama boleh slim melim mcm jiana jain on UCAPAN HARI RAYA 2013
DatoPidi
on 6/27/17

MAAF
Selamat Hari Raya saudara Hishamuddin Rais. Semoga sentiasa sihat walafiat, makbur, rasional.... maaf zahir dan batin... on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/27/17

MANA 2017
2017 mana abam TT on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/26/17

2017?
Xde ucapan utk 2017 TT? on 
TAHUN LEPAS - INGAT TAK?
Anonymous
on 6/26/17

BERSEJAHTERALAH
Sebagai juruprihatin pada perayaan bertaraf antarabangsa lagi bergemerlapan wanginya seantero cakrawala tercatat pada takwim semesta, maka saya rasa terpanggil untuk melaung mantera hikmat di sudut bergema: selamat dan sejahtera serta beriang ceria beramai merai kejayaan aidilfitri rahmat Ilahi. Jangan lambat janji selamat. Biar cepat asal cermat. Bersejahteralah. on 
DARI TIM TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/26/17

RAYA

Sebagai juruprihatin pada perayaan bertaraf antarabangsa lagi bergemerlapan wanginya seantero cakrawala tercatat pada takwim semesta, maka saya rasa terpanggil untuk melaung mantera hikmat di sudut bergema: selamat dan sejahtera serta beriang ceria beramai merai kejayaan aidilfitri rahmat Ilahi. Jangan lambat janji selamat. Biar cepat asal cermat. Bersejahteralah. on 
DARI TIM TUKAR TIUB
Anonymous
on 6/26/17

TAHUN INI

Raya tahun ni kurang meriah berbanding tahun sebelumnya.suasana agak hambar.acapkali mercun 7 hari 7 malam gegak gempita menghingar suasana.namun tahun ini hanya pada malam raya selepas pengumuman penyimpan botol besar saja.itu pun hanya seminit dua.bukan seperti bunyi perang dunia.baju raya pula hanya recycle baju lama.kalau ada yang baru cuma sepasang saja.

PAKAI BAJU

kuih raya cuma beberapa jenis saja.lauk pauk dihidang pun sama.tiadalah layaknya seperti fiesta.yang ada cuma lemang ketupat segera ayam daging rendang.tiada lagi budaya bertukar juadah sesama jiran tetangga.mungkin juadah yang disedia kuotanya hanya cukup untuk makan anak beranak dan tetamu yang datang saja.dulu keriangan hari raya menjadi bualan semasa berkunjung raya.

BUNDLE

tapi tahun ini hanya satu topik hangat yang menjadi sebutan.isu mapadulung didendang dari rumah persinggahan pertama sampai ke rumah terakhir yang dikunjung.sampai nak muntah hijau mendengar keluhan.yang totok2 semua dah mula beralih arah.dulu sokong berdegar2 tapi on 
UCAPAN HARI RAYA MUSIM BUAH








---------------

Tiada ulasan: