.

Ahad, 9 Julai 2017

BILA NAK SAMAN - DAH DUA TAHUN ?







FACE BOOK

Aritu bukan main heboh canang seluruh negara ckp, ugut nak failkan saman terhadap WSJ pd hari Selasa DUA TAHUN YANG LALU. MANA SAMANNYA !!!
atau nak tunggu SELASA TAHUN 2050 KA ??!
DAN SATU LAGI... dah LEBIH SEBULAN pendedahan skandal Najib bayar RM9.5 juta kpd pendakwaraya Shafee dibuat, TETAPI NAJIB & SHAFEE MASIH MEMBISU hingga kini.. kenapa??!


Didit Pg2 ni aku mula nk buka pintu rezki dgn bekerja. So sementara ada masa dln 10 minit sblm jam 8 on jap fb. Terus tiba2 jd muntah dan hmpir2 nk MC sbb on je fb muka najib ni keluar dlu. Sial la.. hilang mood keje
Reply
3
July 7 at 8:06am
David King Gerenti taknya saman! Hanya berani saman rakyat sendiri, tertulis kat FB bahasa kasar sedikit! Sepasang dengan bininya pun ugut saman juga!
Reply
1
July 7 at 9:00am
Yacob Shabudin Ya Allah, tunjukkanlah dengan segera kepada Kerajaan Malaysia, hakim-hakim, peguam-peguam, saksi-saksi, juri-juri dan semua orang yang terlibat dengan penganiayaan dan kezaliman terhadap Anwar Ibrahim (selagi tidak dibebaskan) dan keluarga sehingga kea...See More
Reply
1
July 7 at 6:15pm
Simon Liew Kalau diam diam bersabar . . . lama lama rakyat lupo . Saya tak lupa kes Beng Hock . kes lembu . kes Tabung hj . kes Altantuya . kes Felda . Kes Najid berak tak keluar !
Reply17 hrs
Azmi Ismail Kepit telog penipu
Reply
2
July 7 at 6:29am



--------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semua tahu kereta kontrol atau RC car....tu kereta tapi najib lain, pelir dia rosmah yg pegang...kira pelir najib tu RC le hehehe

Tanpa Nama berkata...

dilema melayu 2017

melayu bumiputera 70%,
95% kakitangan kerajaan,
islam agama rasmi,
melayu bangsa rasmi,
kemajuan tahap 2020 ke 2050,
semua jawatan penting,
kuasa, jawatan, pangkat,
takut hilang kuasa,
akan pertahan hegemoni 60 tahun,
jasa PM 22 tahun sudah dilupakan,
cina terus dikambing hitamkan,
melayu berpecah kecai
dulu umno dan pas sahaja,
sekarang umno, pas, pkr, amanah. bersatu. pan dan dan dan...akan muncul perkasa, perkisi. perkusu,
akhirnya pecah perintah,
wayang keselamatan, bukit kepong, isis, oasis akan muncul, propaganda takut,
hilang kuasa, budaya sondol
akan timbul tenggelam,
memburuk personaliti pembangkang, bermula anwar, mahathir, mat sabu, mat kit siang, mat guan eng, semua sekali akan ditolak,
skesta drama cash is king,
drama money is god sedang dipentaska,
poyo poyo
tukar tiub masih lawak walau tidak.berjaya,
majoriti rakyat marah,
rapi masih mengundi bn,
semua kekal status quo,
pbangkang caca meraba raba
kah kah kah
derma paling banyak di dunia,
rajin tak layak, malas disukai,
cergas tak layak, sakit menjadi pilihan,
semua dipentaskan, dilakonkan,kah kah kah saja masih free,
ular ular berbentuk serban dipelihara,
untuk mematuk musuh politik,dengan nas yang tidak bernas
kah kah kah selamat maju jaya

Tanpa Nama berkata...

selasa depan lar!?!?!?!?!?

MAO mintak derma dulu, AS$ mahal, lar........

Didi kota belud berkata...

Hehehwhe... Bugis kalau disabah ...panggilan manja sesama meke DACHO.. mcm kod etika ler... Siapa yg paham panggilan DACHO atau CHO.. bugislah tu.. Masalah dia skg... Najib paham ke panggilan ni....entah entah anak tiri salimah dia ni... Salimah aint DACHO... SO PARA BUGIS semua... Hrhati lerrrr...heheheehe.. Malu wei. Dapat pm asik kejo laso (ancak pelir) je... kakakakak