.

Ahad, 9 Julai 2017

HANCUSKAH HARAKAH ?





HANCUSKAH

Pandai jer kau yek ngata harakah hancuslah. Kau ni bukan jenis pergi masjid dengar ceramah agama, kalau tak pasti kau dapat faham cuma tak solat dan tak beribadat pada Tuhan jer yang boleh bagi hancus sesuatu, seperti ilmu yang dah diturunkan oleh lebai kanan kami. Harakah tak hancuslah! on 
HARUSKAH DITUTUTP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/9/17




---------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Betul tu, aku sokong komen di atas. TT ni bukan jenis gi surau, dengar ceramah pun idak. Mmg jenis jahil muraqab. Oii TT harakah tak hancur laa. Itu kitab yg wajib dibaca oleh penganut agama ajaran ayoh chik. Baca harakah itu rukun, dapat pahala. Sebab tu lah harakah sekarang diberi percuma, tu semua strategi utk tambah pahala penganut agama pas. Bodo haprak punya TT, lain kali rajin2 la ke surau dengar ceramah baru boleh entot bidadari.