.

Rabu, 19 Julai 2017

CARI CINA TEMBAM






$$$


Oiii..TT.. Gwa rasa da berapa kali lu mintak org kasi maklumat kat mana cina tembam ni ada. Gwa rasa ramai org tau kat mana mamat ni sembunyi. Cuba lu kasi reward skit.. 10000 ka.. 50,000 ka.. Tp gwa paham lu pon x der duit .. Nak beli van pon mintak bantuan.. Kah kah kah.. on DIUMUMKAN KEPADA PEMBACA
Publish | Delete | Spam
Kaiser
at 3:42 PM




----------------

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Oit.. TT kaya tau.. menang kes mahkamah dah lebih RM2juta tau kalo kumpul2.. tak sedar2 lagi ka?

panglimo potaseh berkata...

Betul tt .. kita umpan kacang kita dapat monyet .. kalau ayam jantan umpan ulat dapat beberapa pantat ayam. China Tembam ni utk tangkap dia kita kena bagi reward mcm cerita koboi tu .. katakan RM 1juta .. seminggu dapat lah.

Tanpa Nama berkata...

Selera bukan main tinggi, ada hati nak mengorat Miranda Kerr. Muka gelembong macam boya Miranda Kera pun belum tau berselera.

FOUR WIRE berkata...

Dia ingat bila muka tembam semua org rasa anu tu juga tembam gagah mantap๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€...
Azalina pun termuntah weekkkkk

Tanpa Nama berkata...

Nak cari cina tembam susah sikit tp riza aziz dialamat MO1, sebelum dia caaabuuutttt......

Tanpa Nama berkata...

bagi sikit komisen lar....

ter salah cakap lar!
bukan komisen tapi "donation"!