.

Rabu, 19 Julai 2017

YA USTAD






USTART 

KENTUT

Agama islam dibina dgn fakta dan hujah. Baca doa beramai ramai selepas solat dan baca talqin semasa kebumi jenazah yg ustart celaru tu sebut bukannya amalan rasul allah. So tak payah la buat tapi kalau nak doa selepas solat buat laa sorang2, kau doa mintak terus dgn allah laa, bukannya dilarang pun.


KENTUT LAGI

 Ustart celaru tu tak bawa hujah dan fakta pun, yg diulang ulang disebut pening.. pening.. pening. Aku nak tanya ustart celaru tu, sapa baca talqin kat nabi bila rasul allah tu wafat? Siapa yg baca talqin pada para sahabat bila diorang meninggal? Tapi aku tau dah.. dia mesti jawap.. ah! Pening.. pening.. kau ni wahabbi. on 
PENJUAL AGAMA - DAH JADI PENING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/18/17





--------------

Tiada ulasan: