.

Selasa, 18 Julai 2017

JANGAN SUSAHKAN ORANG LAIN






FELDA

sebagai rakyat malaysia yang tidak duduk atau berasal dari felda, aku cukup tak bersetuju dan mambantah program perumahan generasi ke-2 felda ni. Apa istimewanya atau jasa gen ke-2 ni sampai nak buatkan rumah utk diorang? 


MENYUSAH

Padahal kalau ikut statistik ramai yang bermasalah dan mengabihkan boreh yo. Sepatutnya anak2 felda ni dah cukup bersyukur sebab mak bapak diorang di anugerahkan tanah ladang berekar-ekar yang akan diwarisi oleh diorang gak nanti.Tu pun ramai yang dah maleh nak usahakan/uruskan sendiri, sumo suruh kontraktor yang buek kan.Bandingkan dengan generasi luar bandar yang lain, ada dapat?


ORANG LAIN

Kalau dah tak boleh nak cari makan kat felda, hijrah lah ke tempat lain. Muak lah dengan isu Felda ni, dari menteri, pengurusan (FGV)sampaila ke peneroka (peneroka lg ko?).X abih2 menyusahkan orang lain..sekadar pandangan peribadi. on 
FELDA TIPU MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anak tiri felda
on 7/18/17



--------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hari ahad.....keluar banyak tipu lagi.....dari mulut ROBBING HOOD