.

Selasa, 18 Julai 2017

PENJUAL AGAMA - DAH JADI PENING






PENJUAL AGAMA
SEMAKIN PENING 
TAK TAHU NAK JUAL APA
LALU JUAL NASI ARAB
KAH KAH KAH


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Agama islam dibina dgn fakta dan hujah. Baca doa beramai ramai selepas solat dan baca talqin semasa kebumi jenazah yg ustart celaru tu sebut bukannya amalan rasul allah. So tak payah la buat tapi kalau nak doa selepas solat buat laa sorang2, kau doa mintak terus dgn allah laa, bukannya dilarang pun. Ustart celaru tu tak bawa hujah dan fakta pun, yg diulang ulang disebut pening.. pening.. pening.

Aku nak tanya ustart celaru tu, sapa baca talqin kat nabi bila rasul allah tu wafat? Siapa yg baca talqin pada para sahabat bila diorang meninggal?

Tapi aku tau dah.. dia mesti jawap.. ah! Pening.. pening.. kau ni wahabbi.

Tanpa Nama berkata...

jual ayer mandi spesial?
bukan kali pertamadi dunia!
mungkin kat mesia aje, kali pertama......

boleh jual ayer mandi badak atau ayer mandi si mongol??????

tambah ayer mandi panda????

tambah "HALAL"........jamin laris!!!!