.

Ahad, 16 Julai 2017

SILA RENUNG





SILA RENUNG

DOJ AMERIKA
SEDANG MERANCANG
UNTUK JATUHKAN NAJIB
AMERIKA NAK TERJANG NAJIB
AMERIKA TAK SUKA NAJIB
KERANA NAJIB NAK BERI
BANYAK KEMUDAHAAN
KEPADA CHINA MERAH

CHINA MERAH IALAH MUSUH AMERIKA

PERHATIKAN RAPI RAPI
PERHATIKAN BETUL BETUL
TIDAK ADA - TAK ADA
SEORANG PUN MENTERI BESAR
ATAU KETUA MENTERI
DARI KERAJAAN BARISAN NASIONAL
YANG MENGELUARKAN 
KENYATAAN MENYOKONG
BERSETIA KAWAN DENGAN NAJIB
SEMUA SENYAP
SEMUA TAK BERKATA APA APA

APAKAH MEREKA TELAH DIBELI
OLEH AMERIKA

APAKAH MEREKA BERSETUJU
DENGAN DOJ AMERIKA

HANYA SALEH KEROUK
HANYA RAHMAN DAHLAN
YANG SIBUK BERSUARA

MUHAMAD AZALINA PUN
TIDAK BERSUARA LAGI

KETUA PEMUDA KHAIRY JAMALUDIN
SENYAP SENYAP SENYAP

ZAHID HAMIDI
SABRI ISMAIL
SHABERY CHEEK
NUR JAZLAN
SEMUA SENYAP

PARTI MCA 
PARTI MIC 
PARTI GERKAN
TIDAK KELUAR KENYATAAN
MEMBANTAH LANGKAH
AMERIKA TERAJANG NAJIB

SEMUA DAH TERBALIK
YANG BERSETIA KAWAN
DENGAN NAJIB IALAH HAJI HADI
HANYA BEBERAPA EKOR
PEMIMPIN PAS BERSIMPATI
DENGAN NAJIB

PERHATIKAN RAPI RAPI
FAHAMI BETUL BETUL
INI TANDA HARI HARI
AKHIR UNTUK NAJIB




-----------

4 ulasan:

usop ali berkata...

Yahoooooo...gwa caya LA......

Tanpa Nama berkata...

ello tuan tt. udah brp lama tuan tt sebut hari2 tarakhir saekor najib. tp msih sama je. xkan amerika pun lembab kecut telo nk bertindak. kes doj ni brp lama dah tuan tt oiii. bertahun dah. agaknya lg seploh tahun brp doj keluar waran tangkap, pastu lg seploh tahun br nk mulai tangkapan smpi tuan tt bertongkat br ada tangkapan tt oiii... cer tuan tt bgtau doj apekehal lembab bebenor.. rakyat mesia xsbor dah. hahahahahahadiii..

Tanpa Nama berkata...

Woiii TT, kau ni islam jenis apa hah? Kau tak percaya kalam Allah ke? Bait bait nas dan dalil yg lebai hadi titipkan dulu dah cukup agong utk bersetiakawan dgn najib laa. Habis kau ingat surah surah dari lain2 menteri tu ada nilaitambah ke berbanding surat terbuka hadi berkaitan siasatan doj? Surat hadi tu disertakan nas dan dalil laa berkaitan campurtangan org asing.

Kau beragak la sikit. Petikan ayat quran dari hadi tu dah lebih dari cukup laa utk mewakili suara purtan, kj, zahid dan lain2 tu. Itu ayat Ilahi tauuu, kau jgn main2, masuk neraka kang.

Tanpa Nama berkata...


Rasa macam jauh ja spekulasi nie...
mungkin tekaan ja kot...
Letak bukti sket bang...

siapa banyak duit boleh la sedekah 10 dua...
kesian kat mamat nie...

RHB Bank : 15803900049258
Ibrahim Bin Abd. Wahab