.

Ahad, 13 Ogos 2017

GEMOK MEMBABI




GEMOK

Alaaa abang zunar takyah jeles la. Benda camtu takyah la sampai nak muatnaik kat internet. Tak baik sebarkan barang yang direka2 dan dibuat2. Ini boleh bagi malu pada banyak pihak. Mufti Perlis mungkin boleh nasihat abang zunar supaya jangan jeles sampai viral kat fb. 

MEMBABI

Karikatur kak ros yang pelukis ni buat nampak cantik sebab dia dah Photoshop, tu jer rahsianya, jadi abang zunar takyah jeles2 karikatur kak ros yang abang zunar buat nampak tak cantik macam ni OK? 
on BODEK JANGAN TAK BODEK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/11/17




--------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

utk abang zunar, kalo mufti perlis panggil nanti, lu bawak murtabak je..itu mufti standard murtabak je..pastu senyap..madey bersuara maka madey diserang, anak2 madey diserang..tp bila mufti menyerang, tiada apapun yg dtg menyerang..sesapa yg baca blog tt ni, lu pikir la sendiri..