.

Ahad, 13 Ogos 2017

SIAPA JHO LOW SABENARNYA








CUBA

RENUNG

CUBA

FIKIRKAN

'Jangan jadikan Malaysia satelit China'

Najib diingatkan agar tidak terburu-buru ingin menjadikan Malaysia sebagai satelit China yang baharu dengan menerima tawaran untuk membina Pusat Tindak Balas Perisikan Wilayah yang dilengkapi radar pengawasan dan sistem peluru berpandu.
Timbalan Presiden AMANAH Salahuddin Ayub berkata, penempatan radar dan sistem peluru berpandu itu dikhuatiri akan mengheret negara ke kancah konflik kuasa besar dunia.

JHO LOW

SAEKOR CINA

BUAT HUTANG

BERBILION2

TETIBA CINA

BERI PINJAM

CINA MERAH

JADI ALONG

NAJIB GADAI

NEGARA PADA

CINA MERAH

APA PERANAN

JHO LOW INI?

DIA AJEN 

CHINA MERAH

DIA BROKER

KINI DIA

MENYOROK

DI SHANGHAI

CHINA MERAH

YANG PAYUNG


-----------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ada kemungkinan jugak hypothesis kau ni munasabah tt. China merah dah lama perati najib ni cukup senang kena pau. Mungkin lee kuan yew pun ada bagitau presiden china lepas pengalaman dia pau najib dapatkan tanah ktm guna sejarah najib dengan altantuya. Jadi cina merah pasang jo lo cino tembam untuk perangkap rosmah yang mudah disuap wang berjuta dan harta berkepuk, seterusnya perangkap najib sekali yang hanya angguk ikut cakap rosmah. Mungkin bila kuan yew berkeras nak jumpa rosmah sama bila datang jumpa najib di putarjaya satu masa dulu, adalah untuk sampaikan pesan presiden china: i'm next to pau you rosmah and najib, jadi lebih baik kau menang semua election kau dengan apa cara pun, kalau tidak kau berdua akan terima nasib serupa dengan abang presiden korea utara yang akan aku tunjuk pada kau dalam masa 1-2 tahun ini! Bila abang presiden korea utara kena bunuh dalam negara malaysia dengan cukup misteri padahal siang hari di tempat awam yang beribu orang keliling dia, terus masuk telor najib dalam badan dia tak dapat jumpa lagi dah. Itu pasal sekarang semua projek hulor kat china. Munasabah.