Isnin, 14 Ogos 2017

MAT MONGOL AKAN KACAU






BERITA BAIK

DAN BERITA

AMAT BURUK


Dr Mahathir tak akan undur, program jelajah rakyat diteruskan


DR Mahathir Mohamad hanya duduk tersenyum di pentas forum “Nothing to Hide 2.0” di Shah Alam petang semalam apabila tiba-tiba sepasang selipar -- diikuti beberapa pasang kasut, dan kemudiannya beberapa buah kerusi dan akhirnya, suar menyala -- terbang melayang dari tengah dewan dan keadaan bertukar jadi kelam-kabut.

Dr Mahathir duduk tenang tidak berganjak, kata seorang wanita yang menyaksikan kekecohan selama lebih kurang 15 minit itu.

Sepertimana beliau tidak berganjak pada petang semalam, begitu jugalah beliau tidak akan mengubah tekadnya untuk beberapa bulan akan datang.

Dr Mahathir  tidak akan tunduk dan mengalah dengan ancaman keselamatan terhadap dirinya, sebaliknya akan terus menyebarkan pemahaman kepada rakyat di seluruh negara tentang skandal 1Malaysia Development Berhad.

BAIK UNTUK

RAKYAT

BURUK UNTUK

NAJIB... TAPI

AWAS AWAS

MAT MONGOL

AKAN BUAT

KACAU LAGI


-------------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Mat Monggol akan mengacau. Pastikan tong drum dan kampit simin jangan disepah sepahkan.

Tanpa Nama berkata...

bukan "akan buat kacau"
tapi
"akan terus buat kacau"


keturunan pariah, biasa laaaaaaaaaaaaaar,
dah turun temurun pariah,
mesti kelakuan "pariah"

ingat keturunan "pariah" akan jadi "malaikat"?
ko balek, pegi mimpi, okey!!!!!

1msia berkata...

wahai bangsa melayu islam luar bandar dan penyokong2 pas kalian... nampak tak bertapa bangsat pimpinan umnooo1mdibee dan samseng2nya... mrk peralatkan anak belasan tahun buat kerja2 kriminal... siap rancang bersama bikin kemeja-t PH berniat hasut, niat bakar dewan, niat cederakan para hadirin yg aman... paling menjijik adalahisuruh budak2 cederakan Tun M Bapa Permodenan Malaysia... wahai melayu islam luar bandar dan penyokong2 pas TAKDA umnooo1mdibee.!!! MELAYU TAK MATI... nampak jelas ni le umnooo1mdibee yg ust pas ug hadi titm lindungi, pertahankan serta berkerjasama lawan PH...