Isnin, 14 Ogos 2017

NOTHING TO HIDE







MENGECAM KEKACAUAN 
DI NOTHING TO HIDE 2.0

Saya mengecam insiden memalukan dan ganas di forum Nothing to Hide 2?0 di Shah Alam pada 13 Ogos 2017. 

Semua rakyat, tanpa mengira latarbelakang politik ada hak turut serta dalam perhimpunan aman tanpa merisaukan keselamatan mereka. 

Apa yang berlaku di forum tersebut tidak normal. Tiada orang waras akan menjustifikasikan pergaduhan dan pembakaran suar (flare) di forum awam tidak kira apa sebab.

Selain itu, tindakan ini menggambarkan ketidakhormatan tergadap Dr Mahathir Mohamad dan isterinya Dr Siti Hasmah Mohd Ali. Mereka yang bertanggungjawab secara langsung dan tidak langsung patut malu tentang tindakan mereka. 

Pihak polis mesti menjalankan siasatan mendalam terhadap kejadian tersebut dan mengambil tindakan terhadap pihak bertanggungjawab tanpa kecuali. 

NIK NAZMI NIK AHMAD
KETUA ANGKATAN MUDA KEADILAN





---------------

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

terbaca banyak komen komen merapu, adakah melayu memang diajar begitu, tidak hormat org tua, tidak mengenang jasa orang, lepas makan berak atas muka? sedih tengok melayu moden, sembang kuat agama tapi perangai masih jahiliah, tak tau lah....apa bak jadi...asyik asyik gaduh padal duit kuasa power...jangan lupa msia sudah kena jual...yang org tua tu walau nyanyok cuba pertahan apa yang ada.... kamu nak makan tanggung berak pi mampooosssss je...macam parasit lintah hisap darah.... haram jadah...betui lah

Tanpa Nama berkata...

apa nak malu?

BANGGA terus!

di merata dooooooooooniiiiiiiiiiiia!