.

Sabtu, 5 Ogos 2017

SEMUA KERANA ALTANTUYA






SEMUA

Ini semuanya tak betul. Sebenarnya ini semua cuma satu salah faham yang besar dan telah meleret. Puncanya: altantuya. Ya, arwah altantuya adalah punca semua kemelut akibat salah faham ini. Sebab apa? Adakah aku lupa altantuya telah tiada serupa seperti kamelia? 


KERANA MU

Ok, kita semua jangan lupa sebelum di c4, altantuya bekerja sebagai penterjemah. Translator. Terjemah bahasa perancis kepada inggeris, dan sebaliknya. Dia yang bertanggungjawab terjemah segala dokumen dan percakapan pegawai dan penjual dari perancis untuk difahami oleh razak kawan anak razak, dan masa sama juga altantuya bertanggungjawab terjemah segala jawapan dan soalan oleh razak kawan anak razak untuk difahami pegawai dan penjual dari perancis. 


ALTANTUYA

Maka apabila altantuya masih hidup dan masih bekerja, tiada masalah timbul, semua urusan jualbeli berjalan lancar dan kapalselam scorpene selamat sampai ke malaysia. Tapi sebaik saja altantuya buat keputusan berhenti dari memikul tanggungjawab menterjemah sebaliknya membiar badan dia 
on ORI DARI PARIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/4/17





-------------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Abang TT, adakah benar kalau altantuya tidak dibunuh, isu scorpene tidak timbul dan rakyat tak tahu ada kes rasuah di situ? Jika benar, adakah ini bermakna arwah altantuya adalah heroin negara dan sepatutnya diberikan satu hari cuti am khas seluruh negara sebagai penghormatan pada pengorbanan arwah? (Maaf abang TT, dah am tapi khas pulak, tapi faham maksud saya kan?) Heroine Scorpene, corruptor doesn't win.